Hlavní navigace

Názor k článku Reklamace CDMA? Ne vždy jde vše hladce od Martin Bárta - Dobry den, mam velmi obdobnou zkusenost s O2 jiz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2007 13:10

    Martin Bárta (neregistrovaný)
    Dobry den,

    mam velmi obdobnou zkusenost s O2 jiz pres mesic cekam na jejich odpoved na reklamacni dopis ktery jsem jim poslal doporucene.

    Muj problem je nasledujici: mam datovou kartu novatel wireless merlin u630 s automatickou aktualizaci windows se mi nainstaloval ie7 a karta prestala fungovat. stanovisko prodejce bylo ze kdyz mi ji prodali tak fungovala a ze oni neposkytuji zadnou podporu a ze se mam obratit na vyrobce. stanovisko vyrobce obratte se na prodejce. nebo reseni ze si mam nechat ie6. coz mi prijde z mych osobnich duvodu prinejmensim neprijatelne. na prodejne reklamaci neuznali a odmitli mi to dat pisemne, proto jsem psal na jejich reklamacni odd, ale odpoved zadna.
    a pritom jde jen o nove ovladace.


    Ma nekdo podobnou zkusenost s touto kartou? nebo reseni?

    doufaji ze nez neco udelaji tak vyprsi smlouva a zaruka

    pokud se nekomu podarilo neco takoveho vyresit prosim dejte mi vedet

    Martin.Barta (na) gmail.com


    ale jinak se muj nazor shoduje s vetsinou ze chovani teto spolecnosti je neprijatelne a prinejmensim neslusne
    prikladem muze byt i to kdy jsem urgoval vraceni preplatku tri mesice od podani zadosti a teprve pote ho poslali
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).