Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého online světa už příští týden na Czech Internet Foru

4. 10. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Novinky z mediálního světa, zástupci velkých hráčů, blok o práci s daty v reklamě a další témata. To vše čeká ve středu 12. října účastníky #CIF16.

Digitální éra s sebou přináší velké nároky a vyhrají ti, kdo rychle reagují na změny. Přijďte ve středu 12. října nahlédnout do budoucnosti online světa a médií. Na Czech Internet Foru jsou připraveny tři paralelní programové bloky, kde vystoupí na 40 českých i zahraničních přednášejících. Mezi nimi budou i zástupci největších hráčů české mediální scény. Jak bojují s AdBlockem, jak funguje placený obsah a jak se buduje zpravodajské oddělení? Nejen to se dozvíte od zástupců Seznam.cz, Economia, Vltava Labe Media a MAFRA.

Kromě novinek z mediálního světa nebudou chybět ani aktuální marketingová témata, jako jsou budování online značek, práce s influencery, programmatic, crowdfunding nebo mobilní web. 

Vystoupí i jeden z nejvýraznějších internetových podnikatelů Jan Barta. V roce 2007 založil společnost Elephant Orchestra, která se zaměřuje na monetizaci doménového trafficu, obchodování s doménami a lead-generation. Dnes stojí v čele investiční skupiny Pale Fire Capital, pod níž patří projekty jako ePojištění.cz, Tarifomat.cz, Slevydnes, Extra Online Media a řada dalších. O svých dalších plánech bude mluvit s šéfredaktorem serveru Lupa.cz Davidem Slížkem

Reklamou v televizi už dnešní mládež neoslovíte, musíte na to jít přes tzv. influencery. O zkušenosti s influencer marketingem pro jednoho z největších inzerentů v zemi se s vámi podělí Barbora Drašnarová z T-Mobilu a Aki Votrubová z Peppermint Digital. Během své přednášky prozradí s kým a jak spolupracují a hlavně co jim funguje a co ne. 

Pokud zvažujete spolupráci s YouTubery, nenechte si ujít vystoupení jednoho z nich, Kovyho. Podle žebříčku Forbes Česko patří mezi nejvlivnější Čechy na sociálních sítích. Dozvíte se, jaké je být YouTuberem a hlavně to, jakou roli v YouTube světě hraje marketing. 

Tomáš Řehák z Programmaticu bude mluvit o vznikajícím trhu s daty, automatizace a crossmediální plánování je tématem Ondřeje Bartůňka z Adformu, o efektivním užívání dat v marketingu bude mluvit Michal Zbořil z Oracle, Petr Matoušek prozradí, jak obelstít AdBlock a dostat i tak reklamu k uživatelům, Jan Galgonek z Adexpresu bude vyprávět příběh, jak se z lokální agentury stal globální hráč, a daty řízený marketing vám na konkrétních příkladech ukáže Matěj Dvorský ze Skrz.cz. Kompletní program najdete na webu konference. 

Ve středu 12. října máte možnost nahlédnout pod online pokličku na Czech Internet Foru 2016. Tak neváhejte a zajistěte si vstupenky ještě dnes. Stačí vyplnit online formulář

BRAND24

Konference se koná v Hotelu International v pražských Dejvicích, jehož věž s nádherným výhledem na Prahu bude hostit after party v doprovodu rytmů živé kapely. To, co nestihnete probrat s ostatními během dne, můžete dohnat například při ochutnávce drinků od společnosti CHIVAS. A nejen to, připraven je opravdu bohatý doprovodný program. 

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, Česká spořitelnaHyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, PayU, Programmatic, SentiOne a T-Mobile. Data partner je Oracle. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).