Hlavní navigace

Vydavatelství Mladá fronta si pořídilo seriálový server Edna.cz

David Slížek

Vydavatelství chce server zaměřený na televizní seriály zařadit do nového inzertního balíčku zaměřeného na studenty a středoškoláky.

První signál o změně bylo možné na přelomu roku najít v doménovém rejstříku – doména edna.cz byla 5. ledna přepsána na společnost MF TV, s.r.o., která patří do rodiny vydavatelství Mladá fronta.

Firma teď obchod oficiálně potvrdila: „Společnost MF TV, s.r.o. ze skupiny vydavatelství Mladá fronta a.s., nově provozuje web Edna.cz. Ten je určen pro fanoušky televizních seriálů, kteří vytváří většinu obsahu na webu. Návštěvnost Edna.cz dosahuje v sezóně 250 tisíc reálných návštěvníků a 10 milionů page views měsíčně,“ stojí v tiskové zprávě.

Server by měl podle informací Lupy dále fungovat ve víceméně stejné podobě jako dnes, zůstat by měl i tým, který ho dnes provozuje, včetně zakladatele služby Tomáše Vyskočila. Mladá fronta plánuje využití části obsahu z Edna.cz i na některých svých dalších webech s příbuzným obsahem – třeba na AVmania.cz.

Vydavatel v akvizici sáhl po webu, který je populární mezi mladými uživateli. Kromě toho, že jej bude technicky provozovat, bude jej zastupovat také po obchodní stránce. Reklamní prostor na Edna.cz se stane součástí nového inzertního balíčku, který má být podle MF „zacílený především na středoškolské a vysokoškolské studenty.“

Podmínky obchodu – tedy ani částku, za kterou si server pořídilo – vydavatelství neprozradilo.

Našli jste v článku chybu?
13. 1. 2015 16:01
TSE (neregistrovaný)

pozor neplést MF Dnes (MAFRA=babiš) a Mladá Fronta a.s. :) ale klobouk dolu, začlo to jako lost.cz a končí jako dobrý prodej:)