Warhorse, Amanita nebo Madfinger. Herní vývojáři si naplánovali letošní slet

Po hackathonech si zorganizovala své dostaveníčko i herní vývojářská scéna. Game Developers Session začíná v pátek.

Skoro padesát prezentací ohledně vývoje, zahraničních zkušeností nebo o podnikatelských zkušenostech. Třináctý ročník začne v žižkovském hotelu Olšanka už tento pátek. 

Na konferenci vystoupí představitelé vlajkových lodí tuzemského a slovenského herního vývoje. "Václav Blín a Adolf Lachman z Amanita Design povyprávějí něco o animacích v Samorostu 3, Marek Rabas nabídne průřez tvorbou Madfinger Games, o fenoménu early access více prozradí Viktor Kostik z Bohemia Interactive, o umělé inteligenci ve Space Engineers promluví Marek Rosa z Keen Software House. 

Chybět nebude ani Daniel Vávra z Warhorse se svou “legendární” přednáškovou sérií o praktickém game designu," tvrdí Martin Bach z pořádajícího sdružení České hry. 

Zatímco pátek je spíš byznysový, sobota je ve třech sálech věnována už praktičtějším věcem jako je třeba vektorová grafika v Unity nebo aplikace obecné AI ve Space Engineers.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»