V Alze jsem mel co se tyce reklamaci... naproste minimum.Bylo reseno az s obdivuhodnou rychlosti a jednoduse... taky proto jsem nakupoval v Alze. To se vsak zmenilo pri koupi NTB v hodnote 40tis. Vypadavajici napajeci konektor( vypadava jen se na nej krive podivam) neuznana reklamace... pry to nebrani normalnimu pouzivani.Alza pro mne skoncila.
Blahopřeju k výhodnému nákupu. Ale mohl jste namísto stavění se do role bojovníka proti poplatkům za vyzvednutí na prodejně (v řádech desetikorun) rovnou napsat, že jste si objednal jinde, protože jste dostal podstatně nižší cenu (v řádech tisíců).
I když většinu online nákupů řeším u Alzy, jako racionální člověk porovnávám ceny se srovnatelnou konkurencí a pokud je někde citelně nižší, nebojím se nakoupit tam. V mém případě například náplně do tiskárny a nebo pevné disky. Ale procentní rozdíl ceny zboží a nebo cenu za vyzvednutí neřeším, protože vím, že za to dostávám adekvátní protihodnotu = kvalitní službu.
Jo. Nemám problém se způsobem platby.
Mám problém s tím, že obchodník, který ten kšeft provozuje, aby vydělal, dává okatě najevo, že já, který mu nesu peníze, po kterých tak touží, jsem mu na obtíž. Blbý rypáky, blbý kecy, vstupný do obchodu, hodinový čekání na obsloužení, zatímco personál hulí před vchodem, ...
Chápu, že s osobním výdejem zboží má náklady, ale ty se řeší jinak. Ale jej jejich rozhodnutí, že raděj budou platit prodavačům příplatky za noční, víkendy a svátky, než by je tam měli ve dne a obsluhovali zákazníky, když je nápor.
Pokud je u vaší konkrétní objednávky rozdíl opravdu 4 tisíce Kč, tak samozřejmě chápu že jste zvolil jiného obchodníka.
Vždy je třeba se rozhodnout dle "cenový rozdíl x skladová dostupnost x solidnost obchodu x možnost dopravy", pro vás vyhrál někdo jiný než Alza - gratuluju k výhodnému nákupu, se kterým jste se nám všem pochlubil.
Pro mě je docela rozdíl, pokud vím, že reklamace a vratky jsou bezproblémové (plus nemusím bůhvíkam táhnout a posílat poštou), než když se obchodník handrkuje ve chvíli, kdy má dle zákona dojít ke vrácení peněz.
Viz. kdysi CZC (tipuju že už asi nepraktikují po změnách legislativy) a jejich legendární "Zboží opravitelné - z ekonomických důvodů řešeno výměnou" - to jen abyste nemohl nesouhlasit s výměnou a nechat si vrátit peníze - osobní zkušenost.
To má jako znamenat, že nikdo jiný než Alza nezvládne odstoupení od smlouvy (daný ze zákona), nedokáže vyřešit reklamaci (opět dáno zákonem)?
Pokud jde o sortiment, tam je to hodě relativní...
Já bych si spíš připadal jako hlupák, kdybych to, co jsem objednal, bral v Alze. Protože bych to sice měl o 2km blíž, ale zato bych místo 10k utratil 14k osolených o poplatek za vyzvednutí. A to se opravdu vyplatí.