Hlavní navigace

Americký Comcast získal stoprocentní podíl v platformě Sky

Sdílet

Jan Brychta 27. 9. 2018

Společnost 21st Century Fox, která patří miliardáři Rupertu Murdochovi, prodá svůj podíl 39 procent v pay TV platformě Sky americké firmě ComcastTa se tak Comcast stane stoprocentním vlastníkem společnosti a zároveň největším světovým provozovatelem služeb placené televize.

Bitva o převzetí Sky byla součástí většího obchodu, ve kterém se Murdoch snaží prodat zábavné divize Foxu, jako jsou jeho filmová studia, společnosti Disney. Ta ve středu oznámila, že souhlasí s rozhodnutím Foxu prodat 39% podíl v platformě Sky. 

Podle Disney by prodej mohl pomoci snížit dluhy a pomoci navýšit investice do streamovacích služeb, které chce rozjet ještě v tomto roce. Podle šéfa Sky Jeremyho Darrocha se Murdoch téměř třicet let snažil rozjet Sky a tento proces změnil způsob, kterým diváci sleduj televizi. Rozhodnutí Foxu prodat svůj podíl Comcastu uzavírá jednu kapitolu a zároveň otevírá novou, dodal Darroch,

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 9. 2018 10:26

    rdtfgj (neregistrovaný) ---.koleje.cuni.cz

    Proč "zaměří se"?
    Tyhle služby mají smysl jenom pokud mi nabídnou všechno. Představa, že budu platit netflixu, applu a ještě někomu třetímu za filmy, last.fm a někomu dalšímu za hudbu a potom třem dalším za knížky, potom ještě dvakrát za internet (mobilní + normální), a nakonec tam stejně nenajdu co mě zajímá je naprosto mimo realitu.
    Pokud pravidelně nebudou mít věci, na které koukám, tak jim prostě platit přestanu, a budu z internetu prostě stahovat všechno. Navíc lidi jsou v součtu za všechny tyhle věci schopni platit jenom omezenou částku, takže pokud jedna služba bude mít jeden druh filmů a jiná druhý druh filmů, dojde nejspíš k tomu, že lidi budou mít buďto jen jednu z nich a budou si obsah nějak sdílet, a nebo budou každé z těch služeb platit polovinu peněz.

  • 28. 9. 2018 14:31

    retro silenstvi (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    To je nemožné, protože výroba jednoho seriálu stojí až 100 miliónů USD. Takže každá platforma se musí na něco zaměřit. Kam míří Netflix je jasné už z nabídky na následující měsíc. Sabrina v jejich podání vypadá úplně jinak, než jí známe z televize, a staví na u nás málo známém komixu.
    https://youtu.be/Ab_rXrgk5R4

  • 27. 9. 2018 7:30

    retro silenstvi (neregistrovaný) ---.nat.epc.tmcz.cz

    Disney chce rozjet konkurenci Netflixu az v nasledujicim roce, to znamena 2019. Spolecnost Apple planuje taky originalni video produkci, ale cilene se zameri na konzervativni zabavu bez sexu a nasili. Akcie Netflixu na tento plan reagovaly mirnym posilenim. Netflix chce primarne nabizet sci-fi a fantasy a omezit drive velmi uspesne komedie.