Stačilo by dát nediskriminační podmínky pro virtuály včetně ceníku, který umožňuje zisk a má nižší ceny, než jsou nabídky koncovým klientům. Prostě aby virtuál s tisíci klienty měl lepší nabídku než Franta z Horní Dolní nebo Moje Firma s.r.o. s deseti simkami. Pak se rozjede konkurenční boj.
Pak se rozjede konkurenční boj
- který taky rychle skončí konsolidací, až velcí operátoři skoupí ty virtuály a klienty si převedou na běžné balíčky.
A co si precist ten dokument? :-) Aha, moc pismenek... ale hlavne ze mam "nazor".
ÚOHS v roce 2017 provedl sektorové šetření v oblasti mobilních služeb s důrazem na posouzení možné tacitní koluze pomocí variability retenčních nabídek mobilních operátorů. Případné detailnější zkoumání by tedy mohlo také posloužit jako jakési ověření, zda dřívější závěry ÚOHS jsou i v současné době platné.