To je pitomost. U nás pošta klidně přiznává, že se ani nepokouší doručovat, prostě napíše "mimořádně nebyl proveden pokus o doručení". Za poslední rok tak "mimořádně" dopadlo všech asi deset zásilek, co mi "doručovali". U některých se ani neobtěžovali hodit do schránky lístek, takže bez toho, že jsem si vyžádal od odesílajícího číslo zásilky by balík putoval zpět do zahraničí.
tohle myslím nejsou ty případy, zpravidla přijde sms s datumem doručení, na zvonek a ani na telefon nikdo nezvoní, opakovaně. Jednou to člověk nechá jako nějakou chybu, ale když za poslední rok jsem řidiče od ČP s balíkem neviděl ani jednou a pokaždý musel na nějakou poštu, už v tom vidím systémový problém.
Jen bych asi upozornil, v čem je asi omyl řady zákazníků, že se domnivají, že v den a hodinu, kdy jim pošták hází do schránky upozornění o nedodání - a kdy jsou doma, jim rovněž nedodal ten balík.
Jenomže tak to ve většině případů není, nikoliv pošták, ale řidič s nákl, vozem či dodávkou rozváží balíky - a pokud se nedozvoní /resp, někdo se rychle neozve/, tak si jen zaškrtne v seznamu "nedodáno", a jede dál. A vytištěný lístek donese pošták až druhý den když jsou ti lidé třeba doma - a zbytečně si pak stěžují