Nesnezeno se místo příležitostného prodeje příbytků stává platformou pro běžný prodej. Spousta obchodů a restaurací tam má stálou neměnnou nabídku.
Ještě s totálně z prstu vycucanými původními cenami. Je to celé na úrovni klamání spotřebitele a je to spíše takový "slevomat". V okolí mám 21 nabídek, z toho ani jedna podle mě nesplňuje "nesnězeno" nebo přinejmenším nabídka lže s původní cenou.
PR článek, stejně jako celý tento projekt.
Na samém začátku, možná, poctivý až naivní úmysl, něco z přebytku zachránit. Ale v tuto chvíli se jedná pouze o další prodejní kanál.
Aplikace evidentně zaměřena na alternativní ekonadšence, co se nechají několika PR hesly o udržitelnosti, ukecat k nákupu něčeho co vůbec nechtějí.
Tak hlavně, že majitelům to sype.
Asi tak. Stejně jako Uber měl být takovou lepší aplikací pro stopaře a změnil se na alternativní taxislužbu. Nesnězeno jsem nikdy nevyužil, přišlo mi to tam dražší, než normálně (nebo i se slevou za cenu, za kterou bych to nekoupil, nebo z podniků, kam bych normálně nešel). Přitom v supermarketech běžně třeba zlevněnou zeleninu kupuji. Nic jí není a musí se rychle sníst. Nekupuju něco, co je evidentně zvadlé, zežloutlé nebo jinak nevábné.