Hlavní navigace

Asistenční službu DODO kupuje od KKCG e-commerce agentura Inveo

Sdílet

David Slížek 9. 3. 2017

Po více než roce od spuštění mění kurýrní služba DODO majitele. Od skupiny KKCG ji koupila společnost Inveo, která se zabývá poskytováním služeb klientům z oblasti e-commerce. Částku, za kterou 100% podíl ve startupu koupila, firma nezveřejnila.

„Akvizicí DODO výrazně rozšiřujeme portfolio našich služeb. Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí DODO chceme zaměřit na akceleraci výkonu při řešení poslední míle také u dalších služeb. V tomto ohledu probíhá již testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food-delivery trhu,“ vysvětluje důvody akvizice šéf Inveo Michal Menšík, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo.

DODO je služba nabízející vyzvednutí a doručení „čehokoliv, co lze koupit, zařídit nebo vyzvednout“. Funguje zatím jen v Praze a objednávka služeb je možná přes SMS nebo chat ve Facebook Messengeru.

Kromě služeb pro koncové zákazníky nabízí doručování také firmám. A právě B2B oblast je pro Inveo zajímavá. Startup může podle Inveo e-commerce firmám nabídnout „obsluhu poslední míle pro e-shopy a online služby“. 

Nový majitel chce výrazně rozšířit záběr služby. „Zásadním způsobem chceme rozšířit síť kurýrů, abychom mohli co nejrychleji vstoupit také do regionů. Přitom budeme i nadále trvat na jejich plné kvalifikaci a budeme striktně vyhodnocovat a hlídat kvalitu jejich práce. Právě díky kombinaci flexibility a spolehlivosti máme šanci stát se v dohledném horizontu lídrem celého P2P delivery trhu,“ plánuje Menšík.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.