Odpovídáte na názor k článku Balíky domů ještě mají smysl, věří GLS a DoDo. Firmy se spojily, aby objednávky z e-shopů doručovaly v jasném časovém okně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Popravdě, tohle všechno je jen o lidech a nastavených kritérii daného dopravce. Někde může stejný dopravce fungovat perfektně, jinde zase otřesně. A je jedno o jakého dopravce se jedná.
V mé lokalitě funguji perfektně Česká Pošta a PPL. Vždy doručuji ve stejný čas, vždy do domu a vždy stejní sympatičtí kurýři. DPD dodržuje domluvené časové hodinové okno. U ostatních už je to horší. Sice doručí, ale jejich časové okno je vždy chaotické.
Ale jako jo. Menší zásilky, které vezmu do ruky, si nechám doručit na výdejní místo, kde si jej pak nechám kdykoli vyzvednout. Do domu objednávám jen, když jde o velký balík nebo je rychlejší doručit na adresu než do prodejny.
U balíkových dopravců je podle mě hodně složitý zavést časové sloty. U Rohlíku to zřejmě funguje proto, že zase tolik objednávek nemají. Navíc to nejsou rozměrné zboží, tak 5-10 menších dodávek a řidičů to pojme snáze. U balíku je to složitý. To můžete mít desítky balíků různých velikostí a v různých lokalitách. Tak je snazší a levnější to narvat do "jedné" velké dodávky jezdící celý den po jedné trase, než si objednat několik velkých dodávek a řidičů, kterých je navíc nedostatek.