Odpovídáte na názor k článku Balíky domů ještě mají smysl, věří GLS a DoDo. Firmy se spojily, aby objednávky z e-shopů doručovaly v jasném časovém okně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
To je dobrá poznámka.
K tomu bych doplnil, že u Rohlíku to funguje proto, že do toho investovali obrovské množství peněz (dnes se to může blížit k jedné mld) a investovali je velmi efektivně, plně automatizovali procesy a sklad (téměř), udělali si vlastní systém na plánování tras, vše ladil s provozem a postupně si to šperkují, velmi dbají na to, jak to vypadá z pohledu zákazníka a ne jak vypadají dashboardy (bez ohledu na to, že jim to řidiči falšují). Dnes přemýšlí, že svůj systém začnou nabízet a prodávat dál. Za mě je to nejvyspělejší spediční systém, který jsem v ČR kdy viděl (to jsem byl u firem jako DHL).
Za nimi je velmi vzdáleně Alza (a přitom všichni vidíme jak Alza je nepřesná v odhadech, kdy co doručí) a pak zase dlouho nic. Tak obrovský rozdíl to je. U Rohlíku je neuvěřitelné jak jsou schopní dodržovat celý harmonogram dodávek a jak jim to celý systém sám umí dynamicky přeuspořádávat i podle dopravní situace, kurýři běžně pracují v minutách a ne ve dnech a dopravní špička je jen něco, co sníží průchodnost objednávek a nikoliv co vytvoří haldy naštvaných zákazníků.