Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Balíky domů ještě mají smysl, věří GLS a DoDo. Firmy se spojily, aby objednávky z e-shopů doručovaly v jasném časovém okně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 26. 11. 2025 15:03

    Uncaught ReferenceError:

    Ale třeba Košík, Globus nebo třeba i Alza mají stejné možnosti (většina objednávek na Alze jde přes jejich vlastní spedici).

    U eshopů to lze řešit tak, že si při objednávce vyberu možné dny, kdy se to má doručit a jakmile eshop předá zboží dopravci, tak mi dopravce může říct konkrétní slot, kdy se balík doručí nebo mi dokonce dát i na výběr, který z možných slotů si zvolím. Dnes do dopravci ale dělají stylem, přijedeme mezi 8 - 18, ale ani tenhle rozptyl občas netrefí.

    Píšeš stejné výmluvy jak tvrdí manageři u jednotlivých dopravců :). Správný argument může být, že třeba rohlík si vybírá lokality, kde tu službu může takhle zajistit a nevozí všude.

    Většina zásilek u pošty, zásilkovny, ppl končí v boxu/výdejním místě naproti tomu rohlík doručuje drtivou většinu do domů ke dveřím. Naopak třeba zásilkovna má doručených zásilek na adresu méně než rohlík.

    Prostě ty dopravci na to tak trochu kašlou, hlavně, že se doručuje a lidé si chodí do náhodných míst, kam se jim to podaří doručit a na infolince jsou pro jistotu arogantní (zasilkovna), odpovídají za dny až týdny (pošta), arogantní a odpovídají pozdě (ppl).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).