Balíky do domu moc nevyužívám, i kdyby dané časové okno, prostě to omezuje mou pracovní/osobní flexibilitu - a pak člověk riskuje, že mu ten balík dají kdo ví kam. Vlastně jen to, co je příliš těžké, překračuje váhové limity na uložení na úložném místě. Nebo kde eshop nedává jinou možnost - ale většinu takových eshopů jsem přestal používat.
A už vůbec nemá smysl v naší lokalitě cokoliv od České pošty, běžně při odchodu z domu zjistím, že mám ve schránce výzvu - aniž by kdokoliv zvonil.
Boxy nepoužívám, protože příliš krátká úložná doba (a občas se balík zpozdí a já už nejsem poblíž). Navíc ve skupinách bývají časté stížnosti na to, že box je prázdný, v boxu je jiný balík, popř. box byl plný, tak to dali jinam.
Za mě nejlepší jsou úložná místa, rozumná úložná doba (pro případ, že nejsem doma, ale i možnost si počkat na další balík a vyzvednout rovnou oba či tři), vyzvednutí dle toho, kdy jdu kolem.
Horší problém vnímám to, že je problém uvádět kontakt "pevnou linku" (linku, na kterou lze doručit SMS, která se nám přesměruje na více lidí) a to i v případě, kdy si to nechávám uložit na úložné místo, kde telefonní kontakt nepotřebují...
Problem se pevnou je na vice mistech. Lide a ruzni "nastavovaci ustreden" (neplest s profesionalnimi pracovniky v telekomunikacich) si zvykli ze na pevnou nelze sms dorucit (a to tu uz mame dlouhou dobu standardizovane dorucovani i na PSTN coz nebylo jednoduche). Casto se setkate i s fixnimi pravidly na num scopy. A pytlikuje se to ruznymi prehovoricimi branami nebo rovnou odmitnutim. Paradoxne nejvetsi problem je u VoIPu (koukam zejmena na tebe O2) kde ruzni poskytovatele toto treba nepodporuji a nebo jim to funguje jen nekde.
Situace se meni postupne k lepsimu diky tlaku klientu nicmene i tak je lepsi se prozatim pouzivani pevneho cisla jako kontakt na sms vyhnout.