Vlákno názorů k článku
Barrandov ruší večerní zprávy, od září je má nahradit další pořad Jaromíra Soukupa od Niemand - A na podzim představíme nový film z produkce...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2018 7:14

    Niemand (neregistrovaný)

    A na podzim představíme nový film z produkce TV Barrandov, 7 statečných. V titulní sedmiroli zazáří Jaroslav Soukup.

    Je mi líto, že to tak musím říci, ale když někdo nemá soudnost, potřebuje někoho jiného, aby mu to vyjevil. Dá se pochopit zápal pana Soukupa, ale pro moderování a vystupování před kamerou je potřeba alespoň nějaké minimální nadání s komunikačními dovednostmi. Nemohu upřít, že se pan Soukup snaží, ale někdy mi připadá jako introvert, který žil dvacet let sám na opuštěném ostrově a neví, jak se pohybovat ve společnosti. Jeho řeč těla je prostě příšerná a pro vystupování před kamerou nemá vůbec talent. Pokud bych mohl dát radu, doporučil bych mu, aby si nechal jen jeden pořad, v něm se otrkal, připadně zjistil, jestli dokáže v tomto směru vůbec udělat pokroky a na moderování si najal profesionály, kteří to prostě umí. Moderovat nemůže každý, kdo umí číst, psát a mluvit.

  • 25. 7. 2018 12:37

    Karel (neregistrovaný)

    Vám uniká jeden z důvodů proč to dělá. Uniká vám tak moc, že jste schopen napsat "aby si na moderování najal profesionály". Ten důvod je prostý a řešení logické - on prostě už nemá dost peněz. Každou minutu, kdy je na obrazovce, šetří peníze, které by ho stáli ti profesionálové.

    Šetření je tam vidět prakticky na všem. I ty nejpodivnější pořady jsou najednou ještě levnější. Všimli jste si, jak se třebas změnily "Nebezpečné vztahy"? Sice je to pořád přehlídka ochotnických herců hrajících sociopaty, to se asi nezmění. Ale ono třebas zmizelo publikum. Působí to komorněji a je to jistě i mnohem levnější. Všechno na Barrandově tak poslední dobou působí - levněji.

    Můj osobní dojem je, že pan Soukup rezignoval na to, že by kdy dokázal výrazně zvýšit sledovanost a tím i příjmy z reklamy. A tak se rozhodl udržet stávající sledovanost a prostě snížit náklady tak moc, jak to jen půjde.

  • 25. 7. 2018 13:04

    CCblue

    Zřejmě si vzal za vzor "podnikání" Babiše. Ten taky jen snižuje náklady, takže dnes jeho špekáčky obsahují jen to maso, co si zahraniční dělníci omylem uřízli.

  • 25. 7. 2018 13:27

    Kozmix (neregistrovaný)

    Karle, to si nemyslím, že by byl v háji s penězi. Jako třeba o úsporu jde, ale ne, že by nebyl o tuto hloupoučkou televizi zájem. Nedávno jsem se právě bavil s přítelkyní, že když si vzpomínám, jaké kdysi běžely podřadné reklamy a kolik jich bylo na TV Barrandov. Teď když třeba přepínám a vidím na Barrandově reklamu jsou totožné s jinými tv. Zájem o reklamní čas tam tedy je, protože svého diváka i tyto tv mají (bohužel). Spíše je to nemocí p. Soukupa.

  • 26. 7. 2018 16:52

    Karel (neregistrovaný)

    Reklamy sice mají stejné, ale inkasují za ně menší peníze. Ceníková cena je sice podobná (řekněme kolem 25000 Kč za CPP), jenže zdrada je v tom CPP - je to cena za procento sledovanosti. No a protože Barrandov má sledovanost třetinovou oproti Nově, tak za úplně stejnou reklamu ve stejný čas vyinkasuje třetinu toho, co Nova.

    Obrat a zisk TV za rok 2016

    Barrandov - tržby 608 milionů, zisk 23.6 milionů, je ze 100 % vlastněna Jaromírem Soukupem
    Prima - tržby 3 miliardy, zisk téměř 500 milionů
    Nova - tržby 4,65 miliardy, zisk téměř 300 milionů

    Problém pana Soukupa je v tom, že jsou to jeho peníze a nikoho jiného. Nemá jiného investora a jede na vlastní triko. To by samo o sobě nebyl problém ale jen riziko. Jenže TV Barrandov se díky historickému hospodaření dostala do situace, kdy má stále ještě záporný vlastní kapitál. Jinými slovy, pokud to krachne, tak nejen že pan Soukup o všechno přijde, ale on dokonce ještě bude dlužit. Proto je tam tak extrémní potřeba "katovat kosty" a držet sledovanost. Proto neriskuje, tvrdě zařezává vše, co stojí víc než co vydělá a proto dokola seká jak Baťa cvičky další díly pořadů, jejichž poměr "výnos vs náklady" je výhodný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).