Hlavní navigace

Češi na Seznamu loni nejvíce hledali trendy účesy, venkovní události nebo výrobu roušek

Sdílet

Ondřej Novák 22. 1. 2021

Největšími „Skokany českého internetu“ za rok 2020 byly podle vyhledávání na Seznamu dotazy na trendy účesy, venkovní zábavní akce a také témata spojená s pandemií koronaviru, jako například domácí výroba roušek. Seznam to zveřejnil na svém blogu.

Kategorii „Nejhledanější praktické dotazy“ vévodily kromě účesů a roušek také Důchodová kalkulačka 2021, Povinná maturita z matematiky nebo Očkování proti chřipce. Z komerčních produktů se uživatelé nejvíce zajímali o dezinfekční gel Sanytol, NANO filtr, respirátory nebo o kontroverzní kapky na Detonic Powder, před kterými varovala Česká obchodní inspekce.

Ze známých osobností lidé loni na Seznamu hledali nejvíce Denisu Šuralovou, partnerku lobbisty Tomáše Horáčka a vdovu po fotbalistovi Josefu Šuralovi. Častým terčem vyhledávání byl také zesnulý herec Jan Skopeček nebo herečky Lucie Benešová a Hana Maciuchová.

 Nejhledanějšími pořady, filmy a seriály byly loni na Seznamu Poldové a nemluvně, Slunečná nebo výraz Turecké seriály online. Lidé často hledali také seriál Versailles nebo zábavní pořad Tvoje tvář má známý hlas.

V kategorii Volnočasových událostí uživatelé nejvíce hledali Slavnosti v Třeboni, Mistrovství světa v biatlonu nebo Pálení čarodějnic. Této skupině pak obecně dominovaly akce pod širou oblohou, které bylo možné navštívit i během karanténních opatření.

Z hlediska kauz lidi nejvíce zajímalo zemětřesení na řeckém Samosu, Gottův hrob nebo americké prezidentské volby. Z komerčních firem pak Dedoles.cz, lékárna Dr. Max a prodejce zahradní techniky Mountfield. V kategorii Ostatní pak uživatelé nejvíce hledali Horažďovickou nemocnici, hranaté pečáky a krajskou hygienickou stanici v Jihlavě.

Našli jste v článku chybu?