Hlavní navigace

Češi na Seznamu loni nejvíce hledali trendy účesy, venkovní události nebo výrobu roušek

Sdílet

Ondřej Novák 22. 1. 2021
Televize Seznam Autor: Seznam.cz

Největšími „Skokany českého internetu“ za rok 2020 byly podle vyhledávání na Seznamu dotazy na trendy účesy, venkovní zábavní akce a také témata spojená s pandemií koronaviru, jako například domácí výroba roušek. Seznam to zveřejnil na svém blogu.

Kategorii „Nejhledanější praktické dotazy“ vévodily kromě účesů a roušek také Důchodová kalkulačka 2021, Povinná maturita z matematiky nebo Očkování proti chřipce. Z komerčních produktů se uživatelé nejvíce zajímali o dezinfekční gel Sanytol, NANO filtr, respirátory nebo o kontroverzní kapky na Detonic Powder, před kterými varovala Česká obchodní inspekce.

Ze známých osobností lidé loni na Seznamu hledali nejvíce Denisu Šuralovou, partnerku lobbisty Tomáše Horáčka a vdovu po fotbalistovi Josefu Šuralovi. Častým terčem vyhledávání byl také zesnulý herec Jan Skopeček nebo herečky Lucie Benešová a Hana Maciuchová.

 Nejhledanějšími pořady, filmy a seriály byly loni na Seznamu Poldové a nemluvně, Slunečná nebo výraz Turecké seriály online. Lidé často hledali také seriál Versailles nebo zábavní pořad Tvoje tvář má známý hlas.

V kategorii Volnočasových událostí uživatelé nejvíce hledali Slavnosti v Třeboni, Mistrovství světa v biatlonu nebo Pálení čarodějnic. Této skupině pak obecně dominovaly akce pod širou oblohou, které bylo možné navštívit i během karanténních opatření.

Z hlediska kauz lidi nejvíce zajímalo zemětřesení na řeckém Samosu, Gottův hrob nebo americké prezidentské volby. Z komerčních firem pak Dedoles.cz, lékárna Dr. Max a prodejce zahradní techniky Mountfield. V kategorii Ostatní pak uživatelé nejvíce hledali Horažďovickou nemocnici, hranaté pečáky a krajskou hygienickou stanici v Jihlavě.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.