Česká mediální skupina Lagardère mění svůj název na Active

28. 11. 2018

Sdílet

Active

Společnost tuzemského miliardáře Daniela Křetínského Czech Media Invest letos odkoupila od francouzské skupiny Lagardère síť tuzemských rádií, jako je Evropa 2, Frekvence 1 nebo rádio Bonton. Aktuálně zahájila proces rebrandingu a multimediální dům nově ponese název Active.

Nové jméno by mělo lépe vystihovat „současné portfolio skupiny“. Chystaná změna se dotkne také loga a vizuální identity celého uskupení. V současnosti jsme odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky, vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active. 

Nové logo pro Active připravil Ateliér Židlický. Pomocí zelené barvy by mělo lépe „korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest“.

Nový název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing, dodává Říhová.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).