Hlavní navigace

Česká mediální skupina Lagardère mění svůj název na Active

Sdílet

Jan Brychta

Společnost tuzemského miliardáře Daniela Křetínského Czech Media Invest letos odkoupila od francouzské skupiny Lagardère síť tuzemských rádií, jako je Evropa 2, Frekvence 1 nebo rádio Bonton. Aktuálně zahájila proces rebrandingu a multimediální dům nově ponese název Active.

Nové jméno by mělo lépe vystihovat „současné portfolio skupiny“. Chystaná změna se dotkne také loga a vizuální identity celého uskupení. V současnosti jsme odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky, vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active. 

Nové logo pro Active připravil Ateliér Židlický. Pomocí zelené barvy by mělo lépe „korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest“.

Nový název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing, dodává Říhová.