Hlavní navigace

Lagardere Active ČR

Mediální skupina, která je součástí nadnárodní společnosti Lagardère Group. Patří k hlavním skupinám na českém rozhlasovém trhu. Provozuje pět českých rohlasových stanic – například Evropa 2, Frekvence 1 nebo rádio Bonton. Na Slovensku vlastní tamní Evropu 2.

V listopadu 2018 společnost oznámila, že změní svoje jméno na Active.

Petr Uchytil (Radiohouse): Od příštího roku zdražíme spotovou reklamu, řádově o jednotky procent

Marketingový ředitel dominantního rozhlasového mediazastupitelství rozebírá technologické možnosti platforem, jako je DAB nebo HbbTV a anoncuje změny v obchodní politice společnosti Radiohouse.

Doba čtení: 19 minut

Česká mediální skupina Lagardère mění svůj název na Active

Společnost tuzemského miliardáře Daniela Křetínského Czech Media Invest letos odkoupila od francouzské skupiny Lagardère síť tuzemských rádií, jako je Evropa 2, Frekvence 1 nebo rádio Bonton. Aktuálně zahájila proces rebrandingu a multimediální dům…

28. 11. 2018 10:00

René Zavoral: Internetové aktivity Českého rozhlasu? U nás se úspěch neodpouští...

Generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral zareagoval vlastním vyjádřením na výroky prezidenta Asociace provozovatelů soukromého vysílání a dlouholetého ředitele mediální skupiny Lagardère Michela Fleischmanna, které pronesl na středeční…

Michel Fleischmann: Český rozhlas zneužívá své pozice na internetu

Na dnešní prezentaci výsledků měření poslechovosti tuzemských rozhlasových stanic Radio Projekt se z pozice prezidenta pořádající Asociace provozovatelů soukromého vysílání ujal úvodního slova Michel Fleischmann, dlouholetý ředitel mediální skupiny…

Novým českým velvyslancem ve Francii by se mohl stát Michel Fleischmann

O možné nominaci ředitele mediálního domu Lagardère Active Michela Fleischmanna na velvyslanecký post v Paříži informoval server Aktuálně.cz s odvoláním na několik diplomatických zdrojů. Informaci o konci současného šéfa českého zastoupení Petra…

Mediální impérium Daniela Křetínského se rozrostlo o rádia ze skupiny Lagardère

Nově založená společnost Czech Media Invest, která patří miliardáři Danielu Křetínskému, koupila rozhlasové stanice, které ve střední Evropě provozovala francouzská společnost Lagardère. V České republice se jedná o Evropu 2, Frekvenci 1, rádio…

Rádio Pigy: Proč dnes děti potřebují rozhlasové vysílání, jak ho poslouchají a co je vlastně zajímá?

Projekt Pigy, který dětem nabízí společnost Lagardère, už dávno není jen rádiem. Vydává knížky i časopis, provozuje školky a nebrání se ani vzniku vlastní televizní stanice.

Doba čtení: 17 minut

Podle streamovací aplikace Youradio dávají prezidentští kandidáti přednost rockové hudbě

Česká streamovací služba Youradio z portfolia mediální skupiny Lagardère Active ČR připravila speciál k lednovým prezidentským volbám.

14. 12. 2017 6:00
Doba čtení: 1 minuta

Společnost Lagardère chce motivovat rodiče, aby trávili více času s dětmi

UVNITŘ PREZENTACE – Do projektu Hraj si s námi se zapojí i další subjekty, jako například mediální skupina VLM, vydavatelství Mladá fronta nebo pražské divadlo Minor.

30. 11. 2017 10:00
Doba čtení: 2 minuty

Instagramový profil rádia Evropa 2 vyzkoušel novou platformu nazvanou Insta-Call

UVNITŘ UKÁZKA – Do vysílání Evropy 2 na Instagramu se jako první připojil zpěvák Richard Krajčo a v rámci technologie Insta-Call dalších šest a půl tisíce fanoušků.

17. 11. 2017 10:00
Doba čtení: 2 minuty

Taneční Dance rádio změnilo vizuální podobu, program i hudební dramaturgii

Změny v hudební dramaturgii rozhlasové stanice Dance rádio mají „ještě více akcentovat současné trendy žánry na elektronické taneční scéně“.

Doba čtení: 2 minuty

Radio Projekt: Radiožurnál se drží na třetím místě a stahuje náskok druhé Evropy 2

UVNITŘ TABULKY – Rozdíl v denní poslechovosti mezi třetím Radiožurnálem a druhou Evropou 2 je v druhém a třetím kvartále letošního roku pouhých 25 tisíc posluchačů. Nejposlouchanějším zůstává rádio Impuls.

Doba čtení: 2 minuty

Komerční stanice a DAB, výběr námětů v České televizi nebo Ultra HD (4K) vysílání na Slovensku

TÝDENNÍ REVIZE – Náš spolupracovník shrnul setkání FITESu o programové poptávce ČT, Petr Uchytil okomentoval perspektivy digitálního rozhlasu a AntikSat láká na pravidelné 4K vysílání.

15. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

Petr Uchytil: DAB? Potřebujeme vědět, jestli se přechod zaplatí

Podle ředitele strategického marketingu společnosti Lagardère Active Petra Uchytila hovoří pro přechod na DAB spíše „marketingové a vizionářské“ důvody.

11. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 8 minut