Hlavní navigace

Frekvence 1

Tento týden proběhnou další údržbové přestávky, odmlčí se DVB-T2 i rozhlas

Na středu 20. června jsou ohlášeny výluky brněnského vysílače Krásensko-Kojál a chomutovské Vysoké Pece, které provozují České Radiokomunikace. Všechny uvedené odstávky televizních vysílačů proběhnou bez náhrady.  V Brně se diváci budou muset od…

18. 6. 2018 6:00

Tento týden počítejte s výlukami vysílačů Českých Radiokomunikací, týkají se i DVB-T2

Až do dnešní 17. hodiny jsou hlášeny údržbové přestávky na síti Českých Radiokomunikací z vysílače Šluknov. Ty se na kanále 33 týkají celoplošného DVB-T multiplexu 1, který využívají programy veřejnoprávní České televize, a na kanále…

11. 6. 2018 16:00

Radio Projekt: Radiožurnál se drží na třetím místě a stahuje náskok druhé Evropy 2

UVNITŘ TABULKY – Rozdíl v denní poslechovosti mezi třetím Radiožurnálem a druhou Evropou 2 je v druhém a třetím kvartále letošního roku pouhých 25 tisíc posluchačů. Nejposlouchanějším zůstává rádio Impuls.

Doba čtení: 2 minuty

Frekvence 1 připravila ranní letní speciál, jede z Čech do Chorvatska na kole

Moderátor Míra Michálek se vypravil z České republiky do Chorvatska na kole a jeho cestu mohou posluchači Frekvence 1 monitorovat nejen ve vysílání, ale také na webu frekvence1.cz a na sociálních sítích rádia.

Doba čtení: 1 minuta

Miroslav Hrnko se stal novým generálním ředitelem mediazastupitelství Radiohouse

Funkce generálního ředitele společnosti Radiohouse se včera ujal Miroslav Hrnko, který bude mít na starosti řízení společnosti s cílem posílit rozvoj tržeb.

28. 3. 2017 6:00
Doba čtení: 1 minuta

Hrnko skončil jako generální ředitel Lagardère, jeho funkci přebírá Fleischmann

Po patnácti letech skončil Miroslav Hrnko ve vedení mediálního domu Lagardère, v jeho rámci pak bude pověřen jinými aktivitami.

24. 3. 2017 15:30
Doba čtení: do minuty

Radiožurnál se v denní poslechovosti vrátil na čtvrté místo a Beat opět předstihl Country

UVNITŘ PREZENTACE – Lehce stoupající trend vykazují i některé stanice Českého rozhlasu, dařilo se rodinné Dvojce, počet posluchačů navýšil publicistický Plus, dětská stanice Junior i alternativní Wave.

Doba čtení: 3 minuty

Frekvence 1 redesignovala svůj web, chce nabízet více videoobsahu

UVNITŘ GALERIE – Frekvence 1 představila novou podobu svého webu, který chce kromě integrace sociálních sítí akcentovat i poslech rádia pomocí digitálního streamu.

10. 12. 2016 6:00
Doba čtení: 1 minuta

V týdenní poslechovosti zůstává vše při starém, v denní poskočil Radiožurnál na třetí místo

UVNITŘ PREZENTACE – Pozici nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice drží Impuls, mezi regionálními rádii zůstává neotřesitelným hegemonem Blaník.

10. 11. 2016 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Prezentace aktuálních výsledků Radioprojektu v pražském hotelu Hilton

UVNITŘ GALERIE – Výsledky měření poslechovosti tuzemských rádií pojali pořadatelé jako společenskou snídani, doplněnou několika tématickými prezentacemi.

3. 8. 2016 12:27
Doba čtení: 1 minuta

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Impuls, denní poslechovost klesla u Dvojky Českého rozhlasu

UVNITŘ PREZENTACE – Rozhlasové stanice osloví každý týden kolem sedmi a půl milionu posluchačů. Nejposlouchanější z nich, Rádio Impuls, si jednou týdně naladí téměř dva miliony lidí.

Doba čtení: 2 minuty

Ústup amerických blockbusterů, postoj placených platforem k přechodu na DVB-T2 a hokejové mistrovství

TÝDENNÍ REVIZE – Programový ředitel TV Prima Roman Mrázek slibuje posílení vlastní tvorby, UPC věští další oslabení pozemní platformy a Česká televize zbrojí na mistrovství světa v hokeji.

Doba čtení: 9 minut

V denní poslechovosti si z celoplošných stanic polepšila Evropa 2 a ČRo Plus

UVNITŘ GRAFY – Minulý týden byly zveřejněny výsledky poslechovosti tuzemských rádií, které jsou základem pro prodej rozhlasové reklamy.

Doba čtení: 2 minuty

Impuls stále nejposlouchanějším celoplošným rádiem

Nejvíce posluchačů si tradičně udržel Impuls, na druhém místě se umístila Evropa 2, na třetím Frekvence 1 a Radiožurnálu zůstala bramborová medaile.

Doba čtení: 1 minuta

Týden ve znamení rádia: nový prozatímní šéf Českého rozhlasu i „Plusko“ na VKV

TÝDENNÍ REVIZE – Uplynulý týden přinesl zajímavé události klíčové zejména pro rozhlasovou scénu. Nešlo přitom pouze o aktuální výsledky Radioprojektu.

7. 11. 2015 0:00
Doba čtení: 5 minut

Frekvence 1 je druhou nejposlouchanější stanicí u nás, těsně odsunula Evropu 2

UVNITŘ DOKUMENT – Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v České republice zůstává Rádio Impuls. Oproti předchozímu měření jde však o drobný pokles přibližně čtyř tisíc posluchačů.

Doba čtení: 1 minuta

Deset let rozhlasového domu Lagardère v Česku řečí účetních uzávěrek

UVNITŘ GRAFY – Majiteli Frekvence 1 a Evropy 2 klesají od roku 2010 tržby, jeho mediazastupitelství Regie Radio Music zaznamenává pokles výnosů již od roku 2008.

Doba čtení: 6 minut

Frekvence 1 přechází na jednotné zobrazení svého názvu na rozhlasových přijímačích

UVNITŘ FOTO – V nedávné minulosti změna názvu stanice (osmimístný kód PS) potkala i zpravodajské Rádio Zet, které se o svůj vysílací čas dělí s anglicko-jazyčným BBC World Service.

Doba čtení: 1 minuta

Frekvence 1 třetí nejposlouchanější rozhlasovou stanicí, Radiožurnál je čtvrtý

UVNITŘ DOKUMENT – Lagardère je s výsledky spokojena. Zmiňuje zejména zvyšující se zájem o zpravodajský okruh Zet, který doplňuje vysílání zpravodajské stanice BBC World Service.

Doba čtení: 1 minuta

Frekvence 1 má novou mobilní aplikaci, nabídne i poslech pořadů z archivu

„Frekvence 1 stojí na hudbě, zprávách a zábavě. Teď je konečně vše přehledně pohromadě v mobilní aplikaci, nejen v éteru a na internetu,“ konstatoval Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.

Doba čtení: 1 minuta

Mono, to je ono! Rádio Impuls překvapivě přestalo vysílat ve stereo režimu

TÝDENNÍ REVIZE – Velkým překvapením bylo pro naše technicky orientované čtenáře tento týden překlopení nejposlouchanějšího českého rádia ze stereo do mono režimu.

Doba čtení: 5 minut

Radiožurnál a Frekvence 1 mají vyrovnanou poslechovost, Impuls klesal

UVNITŘ GRAFY – Měření poslechovosti slaví deset let od svého startu pod hlavičkou Radioprojekt. Nejčastěji „konzumujeme“ rádio při jízdě v autě.

Doba čtení: 2 minuty

Frekvence 1 dostala další pokutu za Dámský klub, tentokrát rovnou půlmilionovou

Pokutu ve výši padesát tisíc korun dostala společnost Asko – Nábytek za spot na Rádiu Impuls, stejnou částku bude muset uhradit i Walmark za reklamu běžící na stanici Telka.

Doba čtení: 2 minuty

Vlastní verzi Hovorů z Lán bude na webu „vysílat“ i deník Blesk

Vysílání bude rozděleno na 4 – 5 minutové tematické bloky, které se budou týkat aktuálních témat a problematiky v České republice a ve světě.

Doba čtení: 1 minuta

Radiožurnál na konci roku mírně ztratil posluchače, přiblížila se mu Frekvence 1

UVNITŘ GRAFY – Nejposlouchanější regionální stanicí u nás je Rádio Blaník, denně si ho naladilo ve druhém pololetí loňského roku 598 tisíc posluchačů.

4. 2. 2015 10:39
Doba čtení: 1 minuta

Jenom jste přihráli Zemana konkurenci, vyčinil radním ČRo poslanec Jandák

Poslanci volebního výboru sněmovny znovu rozebírali kauzu pořadu Hovory z Lán, v němž prezident Miloš Zeman použil několik vulgarit

Doba čtení: 1 minuta

Český rozhlas si pojistil Hovory z Lán, do budoucna s nimi počítá

Současný prezident republiky Miloš Zeman aktuálně promlouvá k posluchačům prostřednictvím Frekvence 1. První Pressklub z Lán se zde vysílal včera.

Doba čtení: 1 minuta

Zemanovy promluvy na Českém rozhlase definitivně končí, přetáhla ho Frekvence 1

V tiskové zprávě se skupina Lagardère nepřímo opřela do ministra financí a mediálního magnáta Andreje Babiše, když zdůraznila, že nepatří do žádné tuzemské politicko-podnikatelské skupiny.

Doba čtení: 1 minuta

Vysílací rada udělila pokuty za více než milion, hřešila Nova i Lagardère

Z firem se ve vysílání českých stanic nejvíce provinila Kofola. Ta dostala celkem tři pokuty, a to ve výši osmdesát, sto a sto padesát tisíc korun. Regulátorovi vadil produkt Jupík Crazy Aqua.

Doba čtení: 2 minuty

Trh volně šířených i placených kanálů přináší neustálá překvapení

TÝDENNÍ REVIZE – Člověk až nestačí žasnout, jak se neustále nové a nové kanály snaží získat přízeň u televizních diváků. Zdaleka jim ještě není konec. Další mají přijít na podzim.

Doba čtení: 5 minut