Hlavní navigace

Impuls stále nejposlouchanějším celoplošným rádiem

3. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nejvíce posluchačů si tradičně udržel Impuls, na druhém místě se umístila Evropa 2, na třetím Frekvence 1 a Radiožurnálu zůstala bramborová medaile.

Podle aktuálních výsledků výzkumu Radio Projekt si Rádio Impuls v minulých sedmi dnech naladilo 1,913 milionu posluchačů ve věku od 12 do 79 let, tedy 21,8 procenta respondentů. V denní poslechovosti činil počet posluchačů Impulsu 981 tisíc.

Druhou nejposlouchanější rozhlasovou stanicí druhého pololetí loňského roku byla Evropa 2, kterou si v týdnu naladilo 1,667 milionu posluchačů, denně ji poslouchá devět set tisíc posluchačů. Třetí Frekvence 1 vykazuje v týdenní poslechovosti 1,601 milionu posluchačů, denně ji naladí 888 tisíc posluchačů.

KL24

Čtvrtý Radiožurnál si každý týden poslechne 1,474 tisíc posluchačů, denně pak vlajkovou loď veřejnoprávního rozhlasu ladí 826 tisíc posluchačů. Dvojku Českého rozhlasu poslouchá týdně 635 tisíc posluchačů a 390 tisíc denně, Vltava vykázala v týdenním poslechu 179 tisíc posluchačů a 56 tisíc posluchačů ji poslouchá denně.

Výzkum poslechovosti Radio Projekt realizují pro Asociace provozovatelů soukromého vysílání a Sdružení komunikačních a mediálních agentur výzkumné agentury STEM/MARK a Median. Jde o telefonický výzkum CATI, který soustředí data od třiceti tisíc respondentů ročně. Na jeho základě se mimo jiné prodává rozhlasová reklama.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).