Doplněno: Skupina Active Radio oznámila okamžitý konec spolupráce s Radiohouse

16. 1. 2020

Sdílet

Evropa 2, Leoš Mareš, Ranní show Autor: Evropa 2

Společnost Active Radio, pod kterou patří například rádia Evropa 2 nebo Frekvence 1, ve čtvrtek večer oznámila okamžitý konec spolupráce s firmou Radiohouse, která pro ni prodávala reklamní čas v rádiích. Jako důvod uvedla údajné dlouhodobé porušování smluvních závazků ze strany společnosti Radiohouse. Už loni se rozhodla, že od února svěří prodej reklamy na svých stanicích společnosti Media Club ze skupiny kolem televize Prima.

„Velmi mě mrzí, kam celá situace došla. Bohužel nás k tomuto kroku donutila společnost Radiohouse svým jednáním. V žádném případě nechceme, aby na to doplatili naši věrní zákazníci. Rádi bychom jim proto nabídli, aby si plánovanou reklamu objednali přímo u nás,“ doplnila Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio. A dodala: „K ukončení spolupráce jsme přistoupili až po dlouhém a důkladném zvážení.“

Doplněno 17. 1. 2020 7:50: Dosavadní prodejce reklamy Radiohouse je součástí konkurenční rozhlasové skupiny Media Bohemia. „Jednostranné náhlé rozhodnutí skupiny Active Radio z noci 16. ledna 2020 nevysílat nadále reklamu na stanicích Evropa 2, Frekvence 1, Radio Bonton a Dance Radio od rána 17. ledna je nečekaným, hrubým porušením platné smlouvy. Radiohouse jej vnímá jako nepřátelský akt vůči sobě, svým přímým i agenturním klientům a bude se domáhat náhrady škod všemi prostředky,“ reagovala společnost v prohlášení.

„Něco takového bylo pro mne za 30 let existence soukromého rozhlasového trhu dosud nepředstavitelné. Radiohouse se striktně drží platné smlouvy, aktuální vlastník skupina Media Bohemia se snaží trvale odchod Active Radio z portfolia Radiohouse konstruktivně a smírně řešit. Výsledkem je ale pouze šikana našich klientů, kteří mají zřejmě sloužit jako rukojmí pro podivnou arogantní hru rozhlasové skupiny Active Radio,“ dodal jednatel Radiohouse Štěpán Ryska.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).