Hlavní navigace

Media Club začne prodávat reklamu na Evropě 2 a Frekvenci 1 od února

Sdílet

Filip Rožánek

Obchodní zastupitelství Media Club, které patří do skupiny kolem televize Prima, představilo strategii pro prodej reklamy na soukromých rádiích v příštím roce. Klientům bude nabízet obchodní spolupráci s celkem 14 stanicemi. Nově včetně Evropy 2, Frekvence 1, Rádia Bonton a Dance rádia, s jejichž vlastníkem se firma na prodávání reklamy dohodla v létě.

„Navázáním partnerství s Active Group se Media Club stane největším a nejsilnějším hráčem na poli poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu,“ okomentoval spolupráci ředitel divize rádií Jan Čadek. Celkový podíl všech zastupovaných rádií na trhu dosahuje 44,3 %.

Media Club zachovává tři původní reklamní balíčky Radio United Total, Optimal a Progressive, do kterých doplnil nové stanice a upravil jejich zaměření podle staršího nebo mladšího publika. Kdo bude chtít oslovit starší posluchače, dostane nabídku pro balíček Optimal. Kdo naopak cílí na mladé, tomu vyjde vstříc paket Progressive.

Firma prodává reklamu na stanicích Rádio Impuls, Country Rádio, Rádio Beat, Rádio Kiss, Český Impuls, RockZone, Radio 1, Rádio Spin, Signál, Rádio Dechovka, Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton a Dance rádio. Zpravodajské Rádio ZET součástí nabídky zatím není, dosud má smlouvu o prodeji reklamy s firmou Radiohouse.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory