Hlavní navigace

rádio

Český rozhlas testuje v O2 TV „vizuální rádio“, první na řadě je Radiožurnál

Rozhlasové vysílání doplněné grafikou, zpravodajskými titulky nebo tweety – to je tzv. vizuální rádio, které začal Český rozhlas zkoušet v rámci nabídky IPTV operátora O2. Jako první novinku zkouší stanice Radiožurnál, ještě letos má podobnou…

Novým šéfem televizního zpravodajství Seznamu se stal Filip Horký

Někdejší redaktor České televize či DVTV Filip Horký se po necelém roce v týmu TV Seznam posouvá na pozici vedoucího televizního zpravodajství. Lupě informaci potvrdil ředitel divize Zpravodajství a Televize Seznam Jakub Unger. TIP: Filip Horký…

Seznam.cz měl loni tržby 4,12 miliardy Kč. A koupil server Garáž.cz a dvě rádia

Seznam.cz oznámil hospodářské výsledky za loňský rok. Podle místopředsedy představenstva Pavla Zimy firmě v roce 2017 vyrostly tržby o 11 % na 4,12 miliardy Kč a EBITDA o 17 % na 1,89 miliardy Kč. Místopředseda představenstva Seznam.cz Pavel…

Seznam.cz investuje do rádií, koupil si pražské stanice Expres FM a Classic

Vlastní zpravodajská televize nestačí. Portál Seznam.cz koupil majoritní podíl (67 %) ve firmě Voice of Prague, která provozuje dvě pražská rádia: Expres FM a Classic. Informovala o tom agentura ČTK. Ani původní majitelé, ani Seznam nechtěli…

České Slow Radio vysílá online zpěv ptáků z lesa. Nyní je dostupné také v angličtině

Spolek Žádná věda, který mimo jiné chystá první ročník pražského Maker Faire, na jaře obnovil vysílání projektu Slow Radio. Díky němu si můžete v přímém přenosu poslechnout zvuky přírody z nespecifikovaného místa v jižních Čechách. Sdružení…

Generace X, Y a Z. Jak se liší, nebo shodují?

Úskalí snahy srovnávat lidi patřící do různých věkových skupin v praxi. Ale také něco o tom, proč umírá televize a vyhrává internet.

Doba čtení: 3 minuty

Hudba z internetu v roce 2015: Souboj Spotify a Applu, ostatní hledají své místo

Na kolbiště vtrhl letos Apple, ale Spotify nesesadil. To získalo další dávku investic a může nadále růst. Ale ziskovost má stále v nedohlednu.

Doba čtení: 9 minut

Cena reklamního prostoru v televizi a v tisku klesá, na internetu roste

Nejrychleji klesá cena reklamy v televizi. (Rozhlas není do srovnání zahrnut.) Zato cena reklamy na internetu vzrostla meziročně o 22,6 %.

17. 10. 2013 11:48
Doba čtení: 1 minuta

Streaming hudby: počítá se na haléře, muzikantům přesto pomáhá

Když se poplatky za hudbu z internetu rozpočítají na jedno přehrání, vychází to na haléře, a to dokáže nejednoho rockera pěkně vytočit. Patrně neprávem.

Doba čtení: 14 minut