Údaje o in kartě mi nepřenesli do nového účtu a k jejich novému trvalému zadání potřebuji jakési heslo, které mu generují jen na pokladně!
"Tabletový vizuál" na PC působí rušivě a spíš otravuje.
S CD jezdím leta, často i daleko, ale takhle do běla už mě dlouho nevytočlili. Gratuluji!
Za mňa je ten nový web neprehľadný a nefunkčný.
Nemám prenesené údaje IN Karty.
Nedá sa na tam kupovať lístok ani tak , že zadam číslo IN Karty, lebo to chce
Dátum narodenia a ten nejde zadať.
Úplne nanič , nefunkcne, nelogické , neprehľadné.
Kto to vymyslel, bol úplne nekompetentný a kto to financoval asi narábali s cudzími peniazmi a nie so svojimi.
Nechápem, prečo mi nejde kúpiť lístok previazaný s mojím účtom a s pripomínanie bodmi.
Minul som 45 minút života a aj tak som kúpil v starom LOGICKOM rozhraní.
No vidite ... a takovou SMS jizdenku si take muzete skopirovat kolikrat chcete a bude platit vsem co ji maji. Jelikoz v Praze plati pokud vim 90 minut, tak vlastne staci kazdych 90minut jedna jedina. Ted uz jen aby nekdo napsal aplikaci pro jejich sdileni ... ona uz vlastne existuje.
Registrace firemního účtu (zelené tlačítko) vyhazuje error :-(
https://www.cd.cz/pro-firmy/-25532/
Jedna z hlavních tratí, Praha-Ostrava, má tolik "hluchých" míst, kde si ani nezatelefonujete, natož abyste byl online, o menších tratích někde v horách ani nemluvě, takže vaše řešení je v současné době nereálné a není to vina dopravců, ale operátorů, kteří nejsou schopni pokrýt ČR.
A že vás musí nějak identifikovat je jasné, jízdenku, kterou koupíte na webu si sám tisknete a každý jeden tisk, je originál, kdežto jízdenku od okýnka těžko okopírujete, takže je jasné, že když ji předkládáte, tak jste jediný oprávněný držitel.
Není to bohužel tak jednoduché protože
1. terminály průvodčích nemohou být z důvodu nepokrytí 100% území signálem trvale online
2. těžko by se řešili spory kdy si jeden člověk koupí jízdenku (typicky platí na kterýkoli vlak na trati celý den) a její kód nasdílí s jinými lidmi. To že by platila jenom "prvnímu" je sice hezké, ale viz 1. a také kdyby ten druhý dokázal že ji platil on tak co teď...
Současné řešení ČD je asi nejlepší kompromis co lze v současné realitě vymyslet.
Koukal jsem na to znovu a opravdu jim stačí "pouze" jméno. Moje chyba.
Když jdete koupit jízdenku k okénku, tak se vás také ptají na jaké jméno? Ne. K požadování jména pro online lístek je tedy důvod pouze jeden - neschopnost. (řešením je například online "procvaknutí" jízdenky)
Nevypadá to zle. Nebo spíš ničím neurazí a ani nenadchne. Přehlednost není špatná, nebo spíš je to otázka zvyku. Jako ostatně u většiny nových webů. Co mně ale štve je, že některé funkce ze starého webu tam vůbec nejsou. Např. možnost duplikovat spojení, kdy se vám otevře cenový kalendář na další dny. Při koupi více jízdenek je to dobrý pomocník. Těch věcí bych našel více. Tak snad to bude doděláno.
Občas jezdím autovlakem. Spojení jsem vyhledal, koupi jízdenek mi to nabídne (nevím, proč Dráhy chtějí přesný věk každého cestujícího, když je u jízdenky uvedeno věkové rozpětí a víc je zajímat nemusí?!). Opět jsem ale nenašel koupi jízdenky pro přepravu auta... Pro mě žádná změna.
Staré stránky byly barevnější, přehlednější a fungovaly. Šlo se na ně dostat i z JŘ, což teď nejde - jen chybová hláška. Vůbec mě teda štve, proč byl vydán JŘ, který teď asi nahrazuje tenhle asi dost drahej web a kterej si musím pouštět zvlášť z prohlížeče a ne ze stránek JŘ. Fakt "chytrý".
Jako UXák musím bohužel konstatovat, že starý web byl, přes určitou morální zastaralost designu, přehlednější a srozumitelnější. Fotka Budapešti a palcové titulky jako markant co zabare 1/3 stránky? Informace velmi důležité pro běžného, průměrného uživatele úplně dole, nebo dokonce zanořené? To snad ne, kdo to dělal a kolik to stálo ??? Opravdu nepříliš povedené dílo.
Neprenesly ucty ze stareho do noveho eshopu, nefunguji tak ani nastavene platebni podminky, proste nic. Stary web spadnul, takze se online neda vubec objednat, na helpline jsou z toho operatorky v duchodovem veku uplne mimo a odkazuji na nakup u okynka na nadrazi. Takovy pruser jako tenhle redesign tu hodne dlouho nebyl.