výklad těch dat je tedy tragickéj :) Ale to se dá čekat. Zájem je aby bylo PR stylu že je to žádaný pořad = cenný pořad = žádané celebrity = dobře placené celebrity. Což určitě splnilo.
Že průnik jistých množin diváků je minimální a přesnost je asi jak losování sportky je věc jiná.
Ale že přesné měření sledovanosti TV není v něčím zájmu už tu bylo také mockrát.
Nevychází-li nějaké výsledky měření tak, jak někteří lidé subjektivně vnímají, je potřeba je obratem zpochybnit. :-)
Jo jo oni to tak myslí upřímně a pravdivě. Obzvláště marketingově je taková skupina ...cílové skupině 15–54 let... obzvláště sociálně a ekonomicky jednotná a průhledná :) Protože nemají přeci víc společnýho než 15letá gymnazistka a 54letá lopata... a už týden předem sou nervózní jak se tščí na ten přenos nebo záznam.
Ebo: A proč by se člověk nemohl koukat na přímý přenos hudební show která mimochodem byla dobře udělaná. Moc nerozumím tomu arogantnímu a jízlivýmu komentáři který spíš ukazuje na tvůj problém, než těch, co se dívají na Slavíka.
23. 11. 2025, 17:32 editováno autorem komentáře
No tak napsal jsi arogantně "co za lidi se na to může dívat". Jak kdyby to bylo něco proti lidskosti dívat se na přímý přenos Slavíka.
Dobře udělaná ta „show“ nebyla ani náhodou. Jediné, co tam fungovalo dobře, bylo to, že měl člověk intenzivní pocit, že je rok 1995.
No dobře. Tak pokud budu srovnávat třeba přímý přenos San rema kde je vše špičkové od scény až po hosty, tak fajn, šou nebyla úplně dokonalá. Ale taky RAI na to dává i 20 milionů eur, což je u nás rozpočet na dva měsíce vysílání.
Krom bulvárního se natřásání celebrit nic. Ani už raději nezveřejňují počet získaných hlasů. Prostě Nova.