Hlavní navigace

Český T-Mobile získal meziročně 66 tisíc klientů pro svou televizní platformu

14. 8. 2020

Sdílet

T-Mobile - budova - Roztyly Autor: T-Mobile

Další z operátorů zveřejnil své pololetní výsledky. Tentokrát jde o společnost T-Mobile. Její platformu T-Mobile TV na IPTV nebo satelitních platformách používá podle publikovaných hospodářských výsledků téměř 179 tisíc zákazníků. Loni ve stejné době to bylo 113 tisíc klientů. 

T-Mobile podporoval svou televizní platformu mimo jiné v souvislosti s ukončováním digitálního vysílání ve standardu DVB-T. Zákazníkům, kteří se rozhodli přejít k jeho placené službě, nabízel zvýhodněný tarif. Tuto nabídku obnovil v červnu. Za zvýhodněnou cenu nabízí i 4K televizory ve spolupráci se značkou Philips. V budoucnu zařadí stanici Eurosport v Ultra HD.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2020 9:21

    koukac

    už jsem na to četl ohlasy jinde, ale nový Android STB co TM dává je pěkný masark v negativním slova smyslu. Ale není to možná až tak chyba STB jako celého řetězce než "signál" dorazí až do TV. Lagování při přepínání programů, při načítání EPG, celkem velké problémy. A co hůř, po upgrade FW Arrisu "kulatých" modelů se i na nich toto děje. Zrovna na Arrisech si fakt nějaké 4K člověk užije, když umí max. FullHD :o))) Bude ještě veselo. Co se optiky týče, TM bude jednou všude, jen to potrvá pár let.

  • 16. 8. 2020 15:19

    s.s.thrash dříve rock

    T-mobile stejnak nemá co nabídnout oproti jiným. Kdo miluje sport si stejnak vezme prostřední balíček od O2 a prostřední od Telly no a zbytek nemají levnější než konkurence tak proč zrovna T-mobile?

  • 14. 8. 2020 15:08

    Josef V

    Tak on Tmobile docela začal šlapat do infrastruktury. Plzni pokryl skoro celé sídliště přes FTTH.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).