Předplatitelé služby Voyo tráví sledováním obsahu dvě hodiny denně, celkově má služba na všech trzích přes 700 tisíc uživatelů. Ve výroční zprávě to uvedla finanční skupina PPF.
„Podíváte-li se na televizní byznys před deseti lety, jeho technologická expertíza se blížila nule. Dnes je televize digitálním byznysem, a to se odráží i v naší náborové strategii. Televize, tak, jak jsme ji znali dříve, už není – od základu se změnila. Nezůstává jen u digitálního vysílání. Sahá až k datové vědě a umělé inteligenci. Dnes pro nás pracuje celý tým datových vědců, kteří analyzují preference a chování diváků a uživatelů, abychom jim mohli poskytnout přesně takový obsah, jaký chtějí,“ uvedl ve výroční zprávě ředitel CME Didier Stoessel.
„Kromě zábavního obsahu pracujeme na výrazném posílení sportovních pořadů, protože to je další klíč k úspěchu v oblasti lineární televize. A samozřejmě se soustředíme na rozvoj a kvalitu našeho zpravodajství, které je důvěryhodné, profesionální a pluralitní na všech trzích, kde působíme. Taková je nová CME,“ podotkl dále Stoessel.
CME podle Stoessela pokračuje nadále i v rozvoji své lineární televize. „Akcelerujeme aktivity v oblasti rozvoje funkcí sledování ze záznamu a také nové platformy AVoD, která je financována inzerenty a nabízí video on demand. Pracujeme také na vývoji nové formy tzv. fast televizního vysílání – budujeme specializované kanály, například kanál s romantickými pořady, které jsou živě vysílány na internetu,“ oznámil šéf CME.