Mluvite hovadiny. Podivejte se do obchodnich podminek Vodafonu nebo T-Mobilu. Vodafone tam mel do ted napriklad vypovedni dobu 1 mesic od zacatku nasledujiciho zuctovaciho obdobi a jeste k tomu kdyz zasahnete treba 1 den do dalsiho zuctovaciho obdobi tak si nauctujou cely mesic, prestoze podle #64 odst. 1 ZoEK je ucastnik povinen uhradit cenu za POSKYTNUTOU sluzbu. Paklize uz mne poskytovatel sluzbu neposkytuje, tak mne nema pravo za toto cokoliv uctovat. To je i odpoved na slova Martina Drtiny s domenou CTU, ktery je asi mluvcim CTU, ze zde siri nepravdu i kdyby to z toho noveho ustanoveni zakona bylo nejasne, jelikoz CTU uz v minulosti vydal rozhodnuti, kdy zrovna Vodafonu platby za cele zuctovaci obdobi z duvodu prenosu cisla ke konkurenci neuznal s tim, ze sluzba nebyla fakticky poskytovana. Nad to to ustanoveni hovori jasne. K prenosu dojde do 10 dnu, avsak operator musi ukoncit i smlouvu...
Na vykladu nic zajimaveho neni, zakon je vzdy nadrizen kazde smlouve. Tudiz pokud nekdo do zakona napise, ze splatnost faktur je maximalne 10 dnu (napriklad), tak okamzikem ucinnosti zakona prestavaji platit veskera ujednani stanovujici lhutu delsi.
Leda ze by prave onen zakon zaroven rikal, ze se to vztahuje na nove uzavrene smlouvy.
S vypovedni lhutou to pak neni uplne cela skutecnost. Novela rika, ze k prevodu cisla na jineho operatora musi (bez ohledu na jakekoli dalsi ujednani smlouvy) dojit do maximalne 10 dnu, a tim okamzikem taktez zanika smluvni vztah.