Jakože zrovna Mall má být konkurencí Amazonu? To je docela odvážné tvrzení. Vždyť ani neumí vydat zboží ze svých eshopů na výdejnách Mallu a nutí zákazníkům předraženou Uloženku, aby ji nemuseli zavřít. Třeba na prodeti.cz
Na Mallu se dalo nakupovat naposled tak před 5 ne-li více lety. Od té doby, ač jsme velkou část nákupů dělali právě u nich, jsme tam objednávali už snad jen 3x a z toho 2x problém.
Mall je drahý, nenabízí vůbec nic zajímavého, proč bych měl nakoupit právě u nich a sledovat to kvůli tomu, že se tam 1-2x do roka objeví nějaká zajímavá akce, to fakt nebudu. A ta jeho podoba dneska je příšerně roztahaná a uživatelsky nepřehledná, ale asi to jeho cílovce vyhovuje.
O jejich falešných slevách a navyšování původních cen je to taky známé (např. zboží má doporučenou cenu od dodavatele 649 Kč, většina malých obchodů dává poctivě tuto doporučenou cenu a Mall běžně dával 799 jako původní a pak měl rádoby bombastické slevy 25% atd. A když to dělají u jednoho sortimentu, který znám (protože jsem ho taky kdysi prodával, takže ceníky mám z první ruky), nemám iluze že tohle zkouší prakticky všude.
Ale tak dokud investoři sypou peníze, proč je neutrácet třeba za "televizi". Jen mi u toho není jasný byznys model. Buď ta videa budou plná jejich reklamy a více či méně nepovedeného a vlezlého product placementu, nebo jako když uvidím "vtipný" video z Mallu, tak si u nich koupím hned dvě televize a něco na zahradu k tomu, protože je tam logo Mallu?
Stačí se podívat, co provedli s Košíkem a tím druhým shopem co pohltili u potravin. Děs a bída.
Ale asi to tak zákazníci chtějí? Nebo je to letadlo, které se časem sesype až přestanou sypat a překupovat investoři?
Pořady ultra nudného Staňka vždy stály za velkou prdlačku (nemluvě o jeho supertrapnym pokusu o standup s dalším šášou Čermákem...). Uvidíme, jak bude vypadat jeho pořad na Mallu, ale po zkušenostech s tímto "komikem" jsem dost skeptický. Spíš se těším na projekty ostatních bývalých "seznamáků".