Hlavní navigace

Dalším avizovaným pořadem chystané Mall.TV je Staňkův sitcom Stylista

21. 8. 2018

Sdílet

Stylista Autor: Mall TV

UVNITŘ VIDEO – Osmidílný komediální seriál chystané internetové televize Mall.TV, jejíž spuštění je avizováno na podzim, chce být nemilosrdným svědectvím o tom, že dělat módu pro Čechy je nevděčná práce, kterou lze zvládat jen s patřičnou dávkou cynismu a nezdolné víry, že jednou se zadařit musí

Hlavní hrdina, návrhář Artur, je dokonce schopen si připustit, že jeho modely nemusí být dobré, zato musí ladit k ponožkám v sandálech. V seriálu postavu ztvární Petr Vaněk

Artur přitom není jediným, komu se i na červeném koberci lepí smůla na paty. Zdárně mu sekunduje jeho manažer Boho v podání Michala Kerna. Jeho obchodní činnost popsal scenárista seriálu Luděk Staněk jako prodej hadrů, ve kterých kdyby si Mareš sednul do svého ferrari, tak ho okamžitě zatknou, že auto ukradl

V hlavní ženské roli se jako reportérka představí Petra Nesvačilová. Seriálovou čtveřici doplňuje Olo, nová slovenská krev českého módního průmyslu ztvárněná Andrejem Polákem

Stylista

Počet a stopáž epizod: 8 × 11 min
Premiéra: říjen 2018

Artur je nejžádanější stylista v Česku. Perou se o něj všechny módní magazíny a největší hvězdy touží po tom, aby je aspoň jednou oblékl. On je nicméně toho názoru, že celebrity jsou individua bez vkusu a lidem, kteří jsou náhodou týden slavní, nemá smysl říkat, co si mají vzít na sebe. Za pár dní je totiž nikdo nepozná a budou zase chodit v teplákách. Takhle nějak si své místo na výsluní českého šoubyznysu představuje. Skutečnost je taková, že místo aby navrhoval vlastní kolekce, oblíká své klienty do ošklivých šatů, které jsou dílem jiných. A přestože všechny postavy a události nového seriálu Stylista jsou smyšlené, není vyloučeno, že realita českého šoubyznysu je právě taková.

Režie: Jakub Machala
Scénář: Luděk Staněk
Dramaturg: Karel Spěšný
Kamera: Václav Fronk, Michal Bouška
Hudba: Jan Čtvrtník
Hrají: Petr Vaněk, Petra Nesvačilová, Michal Kern, Andrej Polák, Jana Plodková, Barbara Nesvadbová a další
Producent: Milan Kuchynka, Daniel Brogyányi, Kateřina Buzková
Střih: Davil Lorenz, Lucie Plaširybová, Martin Šlégr
Zvuk: Jan Rádr, Jiří Čupr, Josef Mašek, Jakub Johánek
Výprava: Petr Mazura, Lukáš Karásek
Masky: Barbora Černá, Jiřina Vlková
Kostýmy: Kateřina Papežová

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2018 18:51

    blk (neregistrovaný)

    Tobe proste nejde pod nos, ze zrovna u nas vznika vazna konkurence toho tveho Amazonu. A uz vubec ti nevoni jejich mezinarodni aktivity a snaha seznamit s umem ceskych tvurcu i ostatni Evropany.

  • 22. 8. 2018 2:08

    xxx (neregistrovaný)

    Jakože zrovna Mall má být konkurencí Amazonu? To je docela odvážné tvrzení. Vždyť ani neumí vydat zboží ze svých eshopů na výdejnách Mallu a nutí zákazníkům předraženou Uloženku, aby ji nemuseli zavřít. Třeba na prodeti.cz
    Na Mallu se dalo nakupovat naposled tak před 5 ne-li více lety. Od té doby, ač jsme velkou část nákupů dělali právě u nich, jsme tam objednávali už snad jen 3x a z toho 2x problém.
    Mall je drahý, nenabízí vůbec nic zajímavého, proč bych měl nakoupit právě u nich a sledovat to kvůli tomu, že se tam 1-2x do roka objeví nějaká zajímavá akce, to fakt nebudu. A ta jeho podoba dneska je příšerně roztahaná a uživatelsky nepřehledná, ale asi to jeho cílovce vyhovuje.
    O jejich falešných slevách a navyšování původních cen je to taky známé (např. zboží má doporučenou cenu od dodavatele 649 Kč, většina malých obchodů dává poctivě tuto doporučenou cenu a Mall běžně dával 799 jako původní a pak měl rádoby bombastické slevy 25% atd. A když to dělají u jednoho sortimentu, který znám (protože jsem ho taky kdysi prodával, takže ceníky mám z první ruky), nemám iluze že tohle zkouší prakticky všude.
    Ale tak dokud investoři sypou peníze, proč je neutrácet třeba za "televizi". Jen mi u toho není jasný byznys model. Buď ta videa budou plná jejich reklamy a více či méně nepovedeného a vlezlého product placementu, nebo jako když uvidím "vtipný" video z Mallu, tak si u nich koupím hned dvě televize a něco na zahradu k tomu, protože je tam logo Mallu?
    Stačí se podívat, co provedli s Košíkem a tím druhým shopem co pohltili u potravin. Děs a bída.
    Ale asi to tak zákazníci chtějí? Nebo je to letadlo, které se časem sesype až přestanou sypat a překupovat investoři?

  • 21. 8. 2018 15:39

    West (neregistrovaný)

    Podle mého to spustí až budou mít natočeno dost materiálu například pro týdenní frekvenci.

  • 25. 8. 2018 22:10

    MASH (neregistrovaný)

    Pořady ultra nudného Staňka vždy stály za velkou prdlačku (nemluvě o jeho supertrapnym pokusu o standup s dalším šášou Čermákem...). Uvidíme, jak bude vypadat jeho pořad na Mallu, ale po zkušenostech s tímto "komikem" jsem dost skeptický. Spíš se těším na projekty ostatních bývalých "seznamáků".

  • 21. 8. 2018 15:46

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Mall by se mel zamerit na prodej zbozi. Pokud chteji hrat prvni ligu, tak museji dorovnavat ceny. Aktualne treba Alzak, Datart a Euronics prodavaji Xiaomi Redmi 5 Plus za 3700,- Kc a Mall za 4500,- Kc. A jeste k tomu napisou, ze je to snizena cena.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).