Pořady ultra nudného Staňka vždy stály za velkou prdlačku (nemluvě o jeho supertrapnym pokusu o standup s dalším šášou Čermákem...). Uvidíme, jak bude vypadat jeho pořad na Mallu, ale po zkušenostech s tímto "komikem" jsem dost skeptický. Spíš se těším na projekty ostatních bývalých "seznamáků".
Jakože zrovna Mall má být konkurencí Amazonu? To je docela odvážné tvrzení. Vždyť ani neumí vydat zboží ze svých eshopů na výdejnách Mallu a nutí zákazníkům předraženou Uloženku, aby ji nemuseli zavřít. Třeba na prodeti.cz
Na Mallu se dalo nakupovat naposled tak před 5 ne-li více lety. Od té doby, ač jsme velkou část nákupů dělali právě u nich, jsme tam objednávali už snad jen 3x a z toho 2x problém.
Mall je drahý, nenabízí vůbec nic zajímavého, proč bych měl nakoupit právě u nich a sledovat to kvůli tomu, že se tam 1-2x do roka objeví nějaká zajímavá akce, to fakt nebudu. A ta jeho podoba dneska je příšerně roztahaná a uživatelsky nepřehledná, ale asi to jeho cílovce vyhovuje.
O jejich falešných slevách a navyšování původních cen je to taky známé (např. zboží má doporučenou cenu od dodavatele 649 Kč, většina malých obchodů dává poctivě tuto doporučenou cenu a Mall běžně dával 799 jako původní a pak měl rádoby bombastické slevy 25% atd. A když to dělají u jednoho sortimentu, který znám (protože jsem ho taky kdysi prodával, takže ceníky mám z první ruky), nemám iluze že tohle zkouší prakticky všude.
Ale tak dokud investoři sypou peníze, proč je neutrácet třeba za "televizi". Jen mi u toho není jasný byznys model. Buď ta videa budou plná jejich reklamy a více či méně nepovedeného a vlezlého product placementu, nebo jako když uvidím "vtipný" video z Mallu, tak si u nich koupím hned dvě televize a něco na zahradu k tomu, protože je tam logo Mallu?
Stačí se podívat, co provedli s Košíkem a tím druhým shopem co pohltili u potravin. Děs a bída.
Ale asi to tak zákazníci chtějí? Nebo je to letadlo, které se časem sesype až přestanou sypat a překupovat investoři?