Vlákno názorů k článku
Dalším avizovaným pořadem chystané Mall.TV je Staňkův sitcom Stylista od retro silenstvi - Mall by se mel zamerit na prodej zbozi....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2018 15:46

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Mall by se mel zamerit na prodej zbozi. Pokud chteji hrat prvni ligu, tak museji dorovnavat ceny. Aktualne treba Alzak, Datart a Euronics prodavaji Xiaomi Redmi 5 Plus za 3700,- Kc a Mall za 4500,- Kc. A jeste k tomu napisou, ze je to snizena cena.

  • 21. 8. 2018 18:51

    blk (neregistrovaný)

    Tobe proste nejde pod nos, ze zrovna u nas vznika vazna konkurence toho tveho Amazonu. A uz vubec ti nevoni jejich mezinarodni aktivity a snaha seznamit s umem ceskych tvurcu i ostatni Evropany.

  • 22. 8. 2018 2:08

    xxx (neregistrovaný)

    Jakože zrovna Mall má být konkurencí Amazonu? To je docela odvážné tvrzení. Vždyť ani neumí vydat zboží ze svých eshopů na výdejnách Mallu a nutí zákazníkům předraženou Uloženku, aby ji nemuseli zavřít. Třeba na prodeti.cz
    Na Mallu se dalo nakupovat naposled tak před 5 ne-li více lety. Od té doby, ač jsme velkou část nákupů dělali právě u nich, jsme tam objednávali už snad jen 3x a z toho 2x problém.
    Mall je drahý, nenabízí vůbec nic zajímavého, proč bych měl nakoupit právě u nich a sledovat to kvůli tomu, že se tam 1-2x do roka objeví nějaká zajímavá akce, to fakt nebudu. A ta jeho podoba dneska je příšerně roztahaná a uživatelsky nepřehledná, ale asi to jeho cílovce vyhovuje.
    O jejich falešných slevách a navyšování původních cen je to taky známé (např. zboží má doporučenou cenu od dodavatele 649 Kč, většina malých obchodů dává poctivě tuto doporučenou cenu a Mall běžně dával 799 jako původní a pak měl rádoby bombastické slevy 25% atd. A když to dělají u jednoho sortimentu, který znám (protože jsem ho taky kdysi prodával, takže ceníky mám z první ruky), nemám iluze že tohle zkouší prakticky všude.
    Ale tak dokud investoři sypou peníze, proč je neutrácet třeba za "televizi". Jen mi u toho není jasný byznys model. Buď ta videa budou plná jejich reklamy a více či méně nepovedeného a vlezlého product placementu, nebo jako když uvidím "vtipný" video z Mallu, tak si u nich koupím hned dvě televize a něco na zahradu k tomu, protože je tam logo Mallu?
    Stačí se podívat, co provedli s Košíkem a tím druhým shopem co pohltili u potravin. Děs a bída.
    Ale asi to tak zákazníci chtějí? Nebo je to letadlo, které se časem sesype až přestanou sypat a překupovat investoři?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).