Hlavní navigace

DámeJídlo.cz navýšilo tržby na 220 milionů, stále je ovšem ve ztrátě

Sdílet

Jan Sedlák

Rozvoz jídla DámeJídlo.cz v roce 2017 vygeneroval tržby ve výši 220 milionů korun, což je meziroční nárůst o téměř 60 milionů. Firma je ale nadále ztrátová. Ukazatel EBITDA činí mínus 25 milionů korun oproti mínus 44 milionům v roce 2016.

DámeJídlo.cz si v loňském roce na číslech polepšilo také tím, že prodalo DameJedlo.sk a DajmeJedlo.sk společně s databází zákazníků do rukou Ringier Axel Springer Slovakia. Ten na Slovensku provozuje službu Bistro.sk.

V Česku už každopádně služba pokrývá 170 měst a uvádí, že si u ní může objednat už 80 procent populace. Lokality mimo Prahu pomáhají v dalším růstu. „Na celkovém počtu objednávek [letos] rosteme meziročně o 40 procent. A rozhodně to není taženo jen Prahou, ale významně se na tom podílejí také další města z regionů po celé České republice,“ uvádí výkonný ředitel DámeJídlo Jan Matějů.

Službě, kterou nyní vlastní německé Delivery Hero působící ve 44 zemích, v Praze v posledních týdnech přibyli dva konkurenti. Rozvážet začal finský Wolt a také Uber Eats. Jako jednu z výhod nasazují rychlé doručení. Matějů uvádí, že také DámeJídlo na rychlosti dodávek pracuje a že už je na některá místa schopné doručovat do 30 minut.

DámeJídlo během špičky, což jsou obědy a večeře, rozveze až čtyři tisíce jídel za hodinu. Spolupracuje se dvěma tisícovkami restaurací a přes 50 procent objednávek probíhá z mobilu.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?