
Nejsledovanějším pořadem celého Štědrého dne se stala premiérová pohádka České televize Jak si nevzít princeznu. Vidělo ji 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem více než 2,63 milionu diváků (starších 15 let).
Druhou příčku v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro Popelku, které si nenechalo ujít 2,3 milionu diváků (podíl na sledovanosti 53,7 %) a třetí Pelíšky s 1,8 milionu diváků (share 52,5 %).
Pohádka Karla Janáka zaujala nejvíce také dětské diváky, sledovalo ji 261 tisíc dětí ve věku 4–12 let, s podílem na publiku 70,5 %. Tři oříšky pro Popelku pak 196 tisíc dětí (share 51,9 %), třetí v pořadí sledovanosti u dětského publika byl snímek Honza málem králem se 132 tisíci (share 47,8 %).
Všech deset prvních příček sledovanosti včera opanovaly pořady ČT1. Celodenní podíl ČT na publiku přesáhl 51,5 %, v hlavním vysílacím čase činil 61,8 %. Nejsledovanějším pořadem Primy byla americká komedie Sám doma (641 tisíc diváků), na Tři bratry se na Nově podívalo 511 tisíc lidí.