Hlavní navigace

Sledovanost

Michaela Vasilová (Atmedia): Počet nulových spotů se za posledních pět let zvýšil desetkrát

S ředitelkou mediazastupitelství Atmedia o ceně nulového spotu, možnostech HbbTV, sledovanosti IPTV platforem, potenciálu Ultra HD (4K) a problematice tématických televizních stanic.

Doba čtení: 15 minut

Folklorika je nejsledovanější hudební televizí v rámci slovenské IPTV platformy Magio

Na špici sledovanosti se tak lidová hudební stanice Folklorika drží i druhý měsíc po svém startu. U slovenských diváků poráží ostatní hudební programy zařazené do základního balíčku, tedy stanice Senzi a Rebel, a „oproti druhému kanálu v pořadí…

V odložené sledovanosti vede Vyprávěj, Kriminálka Anděl a Poklad na Stříbrném jezeře

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která pro Asociaci televizních organizací realizuje peoplemetrové měření sledovanosti, zveřejnila výsledky tzv. odložené sledovanosti za letošní červenec. Nejsledovanějším pořadem, na který se čeští diváci…

Lepší TV: V létě přejde od televize k mobilní obrazovce skoro deset procent diváků

Pode statistik IPTV platformy Lepší.TV sleduje v období od ledna do května předplacený televizní obsah na mobilních zařízeních, jako jsou tablet a mobilní telefon, 23 procent uživatelů, zatímco od června do začátku srpna tento podíl vzrostl…

Lepší TV: Zpětné zhlédnutí využila během fotbalového mistrovství skoro třetina diváků

IPTV platforma Lepší.TV zrekapitulovala chování svých uživatelů během nedávného světového šampionátu v kopané, když podle statistik Asociace televizních organizací klesá během letních prázdnin sledovanost televize až o čtvrtinu. Předplatitelé IPTV…

Letošní fotbalové mistrovství sledovalo s Českou televizí více než čtyři miliony lidí

Letošní světový šampionát byl čtrnáctým v řadě, který divákům nabídla veřejnoprávní Česká televize. Jejím prostřednictvím sledovalo její zápasy necelé 4,4 milionu diváků. Nejsledovanějším bylo nedělní finále mezi vítěznou Francií a stříbrným…

I mezi IPTV diváky vedou ve sledovanosti tuzemské krimi seriály

Podle statistiky sledovanosti za letošní březen, kterou zpracovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere a jejíž údaje potvrzují i statistiky IPTV platformy Lepší.TV, se v první dvacítce nejsledovanějších pořadů nachází hned jedenáct seriálových…

V lednu spuštěná televize Seznam zasáhla během března skoro milion diváků

Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu…

Dívku ve vlaku včera na Prima Krimi sledovalo téměř 180 tisíc diváků

V průběhu prvního dne vysílání nového kanálu Prima Krimi, který odstartoval včera ve 13:50 hodin, si ho naladilo 1,89 procenta diváků starších patnácti let. Vyplývá to z peoplemetrového měření, které pro Asociaci televizních organizací realizuje…

ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu

Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety. Autor:…

Včerejší prezidentskou debatu sledovalo na Nově kolem milionu a půl diváků

UVNITŘ ANKETA & VIDEO – Kromě prezidenta Miloše Zemana byl do diskuse, kterou moderoval Rey Koranteng, pozván i jeho protikandidát Jiří Drahoš. Z „časových důvodů“ se ale odmítl zúčastnit.

Doba čtení: 1 minuta

ATO: Volby fungují jako olympiáda, přitáhnou k obrazovkám více diváků

UVNITŘ TABULKA – S blížícími se prezidentskými volbami očekává Asociace televizních organizací prudké navýšení sledovanosti souvisejících zpravodajských pořadů.

7. 1. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Druhý díl Marie Terezie opět překonal hranici dvou milionů diváků

Včera odvysílaný druhý díl koprodukčního snímku Marie Terezie si nenechalo ujít 2,157 milionu diváků. To byl takřka každý druhý, kdo měl včera večer puštěnou televizi.

3. 1. 2018 15:00
Doba čtení: 1 minuta

Atmedia: Odložená sledovanost svědčí tematickým stanicím a přitahuje mladší diváky

UVNITŘ GRAFY – V porovnání s diváky sledující živé televizní vysílání využívá odložené sledování spíše mladší cílová skupina, nejčastěji v produktivním věku mezi 35 a 54 lety.

16. 8. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta

Zhlédnutá videa jsou nesmyslná metrika, zejména na Facebooku

Když už se Facebook nemá čeho chytit, vymyslí novou metriku a postará se, aby působila co nejvíc bombasticky. Jako teď u videa.

Doba čtení: 3 minuty

Dvě z pěti amerických domácností mají video streaming, nejčastěji Netflix

Netflix, Amazon Prime, Hulu Plus najdete dnes ve dvou z pěti amerických domácností. Tradiční televize to zatím neohrožuje, tedy, zdánlivě neohrožuje.

Doba čtení: 2 minuty

Nielsen: Za pokles sledovanosti televize mohou mobilní zařízení

Lidé sledující televizní vysílání na mobilních zařízení prý mohou za pokles sledovanosti a ratingu podzimních televizních premiér.

Doba čtení: 2 minuty