Po čtrnácti letech na trhu mění digitální marketingová agentura Dobrý web (jejím většinovým vlastníkem je Internet Info, vydavatel Lupy – pozn. redakce) značku a jméno. Své agenturní aktivity přesouvá pod značku Sherpas a pod jménem Dobrý web bude nadále organizovat pouze školení. Firma to oficiálně oznámila v průběhu konference Web Top 100.
Nová značka se podle ředitele agentury Luboše Plotěného inspirovala horskými vůdci, šerpy. „S pomocí nového brandu i hlavního claimu, tzn. ‚UX driven digital agency‘, chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,“ vysvětluje.
„Horské“ je i nové logo agentury a hory tvoří také základní motiv jejího nového webu.
Značka Dobrý web nekončí, ale bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy – například projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka nebo různá školení pro veřejnost.