Hlavní navigace

Digitální agentura Dobrý web mění značku. Nově se jmenuje Sherpas

15. 11. 2017

Sdílet

Po čtrnácti letech na trhu mění digitální marketingová agentura Dobrý web (jejím většinovým vlastníkem je Internet Info, vydavatel Lupy – pozn. redakce) značku a jméno. Své agenturní aktivity přesouvá pod značku Sherpas a pod jménem Dobrý web bude nadále organizovat pouze školení. Firma to oficiálně oznámila v průběhu konference Web Top 100.

Nová značka se podle ředitele agentury Luboše Plotěného inspirovala horskými vůdci, šerpy. „S pomocí nového brandu i hlavního claimu, tzn. ‚UX driven digital agency‘, chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,“ vysvětluje.

„Horské“ je i nové logo agentury a hory tvoří také základní motiv jejího nového webu.

Značka Dobrý web nekončí, ale bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy – například projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka nebo různá školení pro veřejnost.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).