Hlavní navigace

Marketing

Facebook je nemocný. Léčit se bude omezením neplaceného dosahu stránek

Facebook přiznal, že má dost zásadní problém: lidé jsou na něm zaplaveni obsahem, na který ale stále méně reagují. Uvnitř: ANKETA MEZI EXPERTY.

David Slížek

18. 1. 2018 7:00
Doba čtení: 7 minut

Facebook opět míchá newsfeedem: podstatně omezí neplacený dosah stránek

Trend spočívající v omezování dosahu příspěvků facebookových stránek pokračuje. Sociální síť oznámila, že začne v newsfeedu uživatelů přednostně zobrazovat obsah od jejich přátel či rodinných příslušníků, který vede k výraznějším interakcím, a tím…

David Slížek

12. 1. 2018 11:42

Seznam.cz má nového marketingového ředitele i tiskovou mluvčí

Seznam ohlásil personální změny, které platí od začátku nového roku. Petra Krále, který ze Seznamu odešel v říjnu, nahrazuje od ledna v čele marketingového oddělení nový ředitel Martin Klofanda. Podle zprávy na firemním blogu „…bude zodpovídat za…

David Slížek

2. 1. 2018 10:16

Facebook bude penalizovat příspěvky, které agresivně vyzývají uživatele k akci

„Klikněte zde!“ „Sdílejte s deseti přáteli!“ „Označte své přátele, kteří…“ Facebookové příspěvky obsahující podobné výzvy k akci – ať už k lajkování, komentování či sdílení – budou nově penalizovány a uživatelům se tak budou ukazovat méně často…

David Slížek

18. 12. 2017 13:14
| 6

Facebook pokračuje s testem, který na Slovensku poslal čísla stránek ke dnu [AKTUALIZOVÁNO]

Aktualizace 22. 11. 10:30 – Podle informací Denníku N nakonec šlo jen o chybu, kterou Facebook opravil. Test tak nadále pokračuje. Text původní zprávy: Slovenští uživatelé opět ve svých newsfeedech vidí příspěvky facebookových stránek. Asi…

David Slížek

21. 11. 2017 11:49
| 3

Vítězem WebTop100 je FotoŠkoda, osobností digitálního marketingu Filip Podstavec

Do 16. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 222 projektů, které posuzovalo celkem 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Redakce

15. 11. 2017 20:16
| 1
Doba čtení: 7 minut

Digitální agentura Dobrý web mění značku. Nově se jmenuje Sherpas

Po čtrnácti letech na trhu mění digitální marketingová agentura Dobrý web (jejím většinovým vlastníkem je Internet Info, vydavatel Lupy – pozn. redakce) značku a jméno. Své agenturní aktivity přesouvá pod značku Sherpas a pod jménem Dobrý web bude…

David Slížek

15. 11. 2017 16:24
Analýza

Volební a povolební týden v diskuzích na sociálních sítích. Co se změnilo?

Před dvěma týdny jsme si ukázali, jak se o politických stranách na sociálních sítích mluvilo před volbami. Jak se debata změnila po hlasování?

Jiří Kwolek

6. 11. 2017 6:30
Doba čtení: 4 minuty

Sun Marketing, Medio Interactive a Digistory se spojily. Vznikla agentura Taste

Spojení sil a soustředění na marketingový cross-channel. To mají být důvody pro spojení tří tuzemských digitálních agentur do jedné. Fúzi oznámily v tiskové zprávě. Sun Marketing se soustředí na PPC reklamu, digitální marketing a tvorbu webů, Medio…

David Slížek

3. 11. 2017 7:56
| 1
Rozhovor

Filip Struhárik (Denník N): Facebook u nás spustil test. Propady čísel jsou obrovské

Zjistili jsme, že údaje o dosahu příspěvků na Facebooku nic neznamenají, říká po několika dnech hektického zjišťování, co se vlastně děje, novinář slovenského Denníku N.

David Slížek

25. 10. 2017 6:30
Doba čtení: 10 minut
Report

Czech Internet Forum 2017: Technologie nám brání být tím, čím chceme

Data mohou být užitečný pomocník, ale špatný pán, podceníte-li nutnost porozumět svým zákazníkům lidsky. To i jiné jsme se dozvěděli na letošním CIF 2017.

Marek Janouš

23. 10. 2017 6:30
| 4
Doba čtení: 5 minut

Facebook testuje Průzkumník na desktopu, slovenským médiím zásadně spadl dosah

Doplňkový Průzkumník příspěvků (Explore Feed) se po několika měsících testování přestěhoval z mobilních aplikací Facebooku také do desktopového rozhraní. Nová záložka v menu v levém sloupci má podle Facebooku přispět k tomu, aby lidé vystoupili ze…

David Slížek

20. 10. 2017 13:22

Průzkum: Lidé chtějí se značkami komunikovat e-mailem a na sociálních sítích

E-mailové schránky a sociální sítě. To jsou kanály, kde lidé očekávají, že se budou dozvídat novinky o svých oblíbených značkách. Vyplývá to z průzkumu agentury Nielsen Admosphere mezi českými uživateli. Zkoumala v něm, jak spotřebitelé vnímají…

Redakce

18. 9. 2017 14:55

Twitter testuje reklamní předplatné, vaše tweety zviditelní za 99 dolarů měsíčně

Twitter zkouší nový způsob, jak si vylepšit příjmy. V uzavřeném zkušebním provozu testuje předplatné, které má zvýšit dosah tweetů konkrétního účtu. Cena? 99 dolarů měsíčně. Za tuto částku Twitter nabízí automatické zviditelňování tweetů a účtu…

David Slížek

2. 8. 2017 9:14

Procter & Gamble zrušil digitální reklamy za 100 milionů. Nic se nestalo

Může to být doklad toho, že obří firma neumí do digitální reklamy správně investovat. A nebo také ukázka toho, jak je současný ekosystém online reklamy neefektivní a nefunkční. Procter & Gamble v posledním čtvrtletí snížil výdaje do digitální…

David Slížek

31. 7. 2017 10:43

Facebook ruší možnost měnit titulek, popis či obrázek u sdílených odkazů

Pokud publikujete odkazy na svém profilu, stránce či ve skupině na Facebooku, připravte se na změnu: při sdílení odkazů už nebude možné měnit jejich titulek, popisek nebo doprovodný obrázek. V praxi tuto funkci používá řada lidí: při sdílení odkazu…

David Slížek

17. 7. 2017 11:09
| 4

Caudr začal úřadovat v Zootu. Sjednocuje marketing napříč trhy

V Zootu vystřídal Pavlínu Louženskou, která odešla do agentury 2Fresh. Jednou z prvních akcí, kterou Jiří Caudr po příchodu z O2 rozjel, je postupné osekávání agentur a přesouvání marketingu zpátky do Prahy.  „Chceme, aby byl marketing na všech…

Jan Beránek

12. 6. 2017 15:29
Glosa

Noemi Maixner a ti druzí. Odkud se berou falešné účty, které milují politiky?

Facebook bude mít tak devět miliard účtů, z nichž necelé dvě miliardy budou lidé, kteří Facebook snad i používají. Včetně těch fake, co fungují v politice.

Daniel Dočekal

5. 6. 2017 8:02
| 6
Doba čtení: 8 minut
Report

TNW Conference: Digitální marketing žije ve virtuální realitě

The Next Web Conference je jedna z TOP evropských akcí technologického průmyslu a daří se jí obracet směrem k nejdůležitějšímu – k budoucnosti.

Ján Simkanič

31. 5. 2017 6:30
| 1
Doba čtení: 7 minut

Google spustil valentýnský doodle, hrají v něm ohrožení luskouni

Další z interaktivních her na hlavní stránce Googlu se týká svátku svatého Valentýna, který se slavil původně hlavně v anglosaských zemích. V jednoduché plošinovce si můžete zahrát luskouna – což je šupinatý hmyzožravý savec žijící v Africe a Asii…

David Slížek

13. 2. 2017 17:47
| 3

Obama a Trump. Jak prezident 2.0 předává své účty prezidentovi 3.0

Výměna stráží v Bílém domě neprobíhá jen v reálném světě, ale také na sociálních sítích. Američtí politici se bez nich už dnes neobejdou.

David Slížek

20. 1. 2017 13:22
Doba čtení: 5 minut
Report

WebTop100 konference: jak na webu prodávat hypotéky, foťáky i amatérský sex

Online můžete prodávat za pomoci analýzy dat nebo se třeba můžete řídit selským rozumem. Jedna správná cesta neexistuje, potvrdila letošní konference WebTop100.

David Slížek

16. 11. 2016 6:30
Doba čtení: 6 minut

Vítězem WebTop100 je Zetor, osobností digitálního marketingu Adam Hrubý

Do 15. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 234 projektů, které posuzovalo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Redakce

15. 11. 2016 20:31
| 1
Doba čtení: 7 minut
Startupy

David Hurley (Mautic): S open source měníme automatizaci marketingu

Mautic dělá software pro marketing, ovšem open source. Má za sebou první větší investici a prvního hlavního vývojáře z Česka.

Jan Sedlák

8. 11. 2016 6:30
Doba čtení: 8 minut
Report

Klubový večer WebTop100: Experimenty, kozičky a video

Klubové setkání WebTop100 přineslo pohled do zákulisí internetové televize Stream i do kuchyně marketingového oddělení Škoda Auto.

David Slížek

10. 10. 2016 15:59
Doba čtení: 4 minuty
Glosa

Číslům Facebooku se nedá věřit. Dva roky falšoval statistiky videí

Sociální síť dva roky nadsazovala čísla o čase tráveném sledováním videí. Ještě vypnout automatické přehrávání a bude to zase OK.

Daniel Dočekal

26. 9. 2016 6:30
Doba čtení: 2 minuty
Rozhovor

Nate Swinehart: Cimrman je kříženec Monty Pythona s Chuckem Norrisem

Jak se v Googlu dělají doodly? Mluvili jsme s americkým výtvarníkem, který vytvořil ten aktuální, o Járovi Cimrmanovi.

David Slížek

16. 9. 2016 7:00
Doba čtení: 6 minut
Glosa

Trendy v e-mailové komunikaci: personalizují se také obrázky

Newslettery z e-shopů nemusí být nudné. Viděli jste třeba už někdy svoje jméno vepsané jako jmenovku na fotbalovém dresu?

Martin Halama

11. 8. 2016 9:24
| 3
Doba čtení: 3 minuty
Report

Content First 2016: A tohle ještě někdo neví?

Využití Snapchatu v marketingu, placený web, práce s obsahem na Facebooku či copywriting pro bagety. Co jsme se dozvěděli na Content First 2016.

David Slížek

9. 6. 2016 6:30
Doba čtení: 5 minut

Odkazy na Facebooku mají stále nižší a nižší zapojení fanoušků

Uživatele Facebooku už možná odkazy na věci mimo Facebook omrzely a jediné, na čem stále ujíždějí, jsou videa.

Daniel Dočekal

3. 6. 2016 8:55
| 2
Doba čtení: 3 minuty