Hlavní navigace

Marketing

Alza.cz začala ve svých platebních automatech prodávat kryptoměny

Česko má zase o něco více míst, kde mohou lidé nakoupit bitcoiny a litecoiny. E-shop Alza.cz začal nákup těchto kryptoměn nabízet na prodejnách ve svých platebních automatech (PayBoxech a CardBoxech). „Stačí si nainstalovat mobilní aplikaci Alzy a…

David Slížek

27. 6. 2018 13:23

Algoritmy jsou od toho, aby se zneužívaly. Jak se podvádí na Instagramu?

Pokud něco přineslo zavedení čistě algoritmických newsfeedů a omezovaní dosahu na sociálních sítích, tak jednoznačně kreativní cesty, jak je obejít.

Daniel Dočekal

18. 6. 2018 8:15
Doba čtení: 7 minut

Správce facebookové stránky je spoluzodpovědný za zpracování údajů svých návštěvníků

Soudní dvůr Evropské unie vydal verdikt v případu německé facebookové stránky, kterou regulátor přikázal kvůli nedostatečnému informování uživatelů zavřít.

David Slížek

5. 6. 2018 11:58
Doba čtení: 3 minuty

Andrea Hurychová (WeDigital): Na YouTube kampaně se vyplatí angažovat i mikroinfluencery

Agentura WeDigital propojuje značky a influencery z YouTube nebo Instagramu. Nedávno realizovala třeba kampaň pro pivo Excelent, její zakladatelka ale působí i jako certifikovaná trenérka pro tvorbu online videí.

Jan Brychta

5. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 8 minut

Internet Advertising Conference 2018: GDPR pročistí trh

Připravit se na GDPR není sice snadné, avšak je to příležitost nejen udělat si v datech pořádek, ale také očistit trh od podvodníků a napravit mu pověst.

Marek Janouš

10. 4. 2018 6:30
Doba čtení: 7 minut

Firma, která pracovala pro Trumpa, získala z Facebooku data o 50 milionech lidí

Reportáž New York Times spustila velký skandál kolem toho, jak snadné bylo získat z Facebooku osobní údaje desítek milionů lidí a použít je bez jejich vědomí v předvolební kampani. Facebook se brání tím, že došlo k porušení jeho podmínek a že už…

David Slížek

19. 3. 2018 11:22

Facebook a změny v news feedu? Algoritmus se bude měnit neustále

O změnách v zobrazování obsahu v rámci facebookových profilů a možných strategiích zpravodajských webů mluvil minulý týden na Kavčích horách Nick Wrenn.

Jan Brychta

14. 3. 2018 8:17
Doba čtení: 2 minuty

Druhý ročník Social Media Akademie bude od března učit, jak na sociální média ve firmě

Vytváření a správa reklamních kampaní, práce s Google Analytics, bezpečnost na sociálních sítích, influencer marketing, digitální storytelling nebo marketing na YouTube. To jsou některá témata, na která se zaměří druhý ročník Social Media Akademie…

David Slížek

26. 2. 2018 8:08

Facebook je nemocný. Léčit se bude omezením neplaceného dosahu stránek

Facebook přiznal, že má dost zásadní problém: lidé jsou na něm zaplaveni obsahem, na který ale stále méně reagují. Uvnitř: ANKETA MEZI EXPERTY.

David Slížek

18. 1. 2018 7:00
Doba čtení: 7 minut

Facebook opět míchá newsfeedem: podstatně omezí neplacený dosah stránek

Trend spočívající v omezování dosahu příspěvků facebookových stránek pokračuje. Sociální síť oznámila, že začne v newsfeedu uživatelů přednostně zobrazovat obsah od jejich přátel či rodinných příslušníků, který vede k výraznějším interakcím, a tím…

David Slížek

12. 1. 2018 11:42

Seznam.cz má nového marketingového ředitele i tiskovou mluvčí

Seznam ohlásil personální změny, které platí od začátku nového roku. Petra Krále, který ze Seznamu odešel v říjnu, nahrazuje od ledna v čele marketingového oddělení nový ředitel Martin Klofanda. Podle zprávy na firemním blogu „…bude zodpovídat za…

David Slížek

2. 1. 2018 10:16

Facebook bude penalizovat příspěvky, které agresivně vyzývají uživatele k akci

„Klikněte zde!“ „Sdílejte s deseti přáteli!“ „Označte své přátele, kteří…“ Facebookové příspěvky obsahující podobné výzvy k akci – ať už k lajkování, komentování či sdílení – budou nově penalizovány a uživatelům se tak budou ukazovat méně často…

David Slížek

18. 12. 2017 13:14

Facebook pokračuje s testem, který na Slovensku poslal čísla stránek ke dnu [AKTUALIZOVÁNO]

Aktualizace 22. 11. 10:30 – Podle informací Denníku N nakonec šlo jen o chybu, kterou Facebook opravil. Test tak nadále pokračuje. Text původní zprávy: Slovenští uživatelé opět ve svých newsfeedech vidí příspěvky facebookových stránek. Asi…

David Slížek

21. 11. 2017 11:49

Vítězem WebTop100 je FotoŠkoda, osobností digitálního marketingu Filip Podstavec

Do 16. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 222 projektů, které posuzovalo celkem 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Redakce

15. 11. 2017 20:16
Doba čtení: 7 minut

Digitální agentura Dobrý web mění značku. Nově se jmenuje Sherpas

Po čtrnácti letech na trhu mění digitální marketingová agentura Dobrý web (jejím většinovým vlastníkem je Internet Info, vydavatel Lupy – pozn. redakce) značku a jméno. Své agenturní aktivity přesouvá pod značku Sherpas a pod jménem Dobrý web bude…

David Slížek

15. 11. 2017 16:24

Volební a povolební týden v diskuzích na sociálních sítích. Co se změnilo?

Před dvěma týdny jsme si ukázali, jak se o politických stranách na sociálních sítích mluvilo před volbami. Jak se debata změnila po hlasování?

Jiří Kwolek

6. 11. 2017 6:30
Doba čtení: 4 minuty

Sun Marketing, Medio Interactive a Digistory se spojily. Vznikla agentura Taste

Spojení sil a soustředění na marketingový cross-channel. To mají být důvody pro spojení tří tuzemských digitálních agentur do jedné. Fúzi oznámily v tiskové zprávě. Sun Marketing se soustředí na PPC reklamu, digitální marketing a tvorbu webů, Medio…

David Slížek

3. 11. 2017 7:56

Filip Struhárik (Denník N): Facebook u nás spustil test. Propady čísel jsou obrovské

Zjistili jsme, že údaje o dosahu příspěvků na Facebooku nic neznamenají, říká po několika dnech hektického zjišťování, co se vlastně děje, novinář slovenského Denníku N.

David Slížek

25. 10. 2017 6:30
Doba čtení: 10 minut

Czech Internet Forum 2017: Technologie nám brání být tím, čím chceme

Data mohou být užitečný pomocník, ale špatný pán, podceníte-li nutnost porozumět svým zákazníkům lidsky. To i jiné jsme se dozvěděli na letošním CIF 2017.

Marek Janouš

23. 10. 2017 6:30
Doba čtení: 5 minut

Facebook testuje Průzkumník na desktopu, slovenským médiím zásadně spadl dosah

Doplňkový Průzkumník příspěvků (Explore Feed) se po několika měsících testování přestěhoval z mobilních aplikací Facebooku také do desktopového rozhraní. Nová záložka v menu v levém sloupci má podle Facebooku přispět k tomu, aby lidé vystoupili ze…

David Slížek

20. 10. 2017 13:22

Průzkum: Lidé chtějí se značkami komunikovat e-mailem a na sociálních sítích

E-mailové schránky a sociální sítě. To jsou kanály, kde lidé očekávají, že se budou dozvídat novinky o svých oblíbených značkách. Vyplývá to z průzkumu agentury Nielsen Admosphere mezi českými uživateli. Zkoumala v něm, jak spotřebitelé vnímají…

Redakce

18. 9. 2017 14:55

Twitter testuje reklamní předplatné, vaše tweety zviditelní za 99 dolarů měsíčně

Twitter zkouší nový způsob, jak si vylepšit příjmy. V uzavřeném zkušebním provozu testuje předplatné, které má zvýšit dosah tweetů konkrétního účtu. Cena? 99 dolarů měsíčně. Za tuto částku Twitter nabízí automatické zviditelňování tweetů a účtu…

David Slížek

2. 8. 2017 9:14

Procter & Gamble zrušil digitální reklamy za 100 milionů. Nic se nestalo

Může to být doklad toho, že obří firma neumí do digitální reklamy správně investovat. A nebo také ukázka toho, jak je současný ekosystém online reklamy neefektivní a nefunkční. Procter & Gamble v posledním čtvrtletí snížil výdaje do digitální…

David Slížek

31. 7. 2017 10:43

Facebook ruší možnost měnit titulek, popis či obrázek u sdílených odkazů

Pokud publikujete odkazy na svém profilu, stránce či ve skupině na Facebooku, připravte se na změnu: při sdílení odkazů už nebude možné měnit jejich titulek, popisek nebo doprovodný obrázek. V praxi tuto funkci používá řada lidí: při sdílení odkazu…

David Slížek

17. 7. 2017 11:09

Caudr začal úřadovat v Zootu. Sjednocuje marketing napříč trhy

V Zootu vystřídal Pavlínu Louženskou, která odešla do agentury 2Fresh. Jednou z prvních akcí, kterou Jiří Caudr po příchodu z O2 rozjel, je postupné osekávání agentur a přesouvání marketingu zpátky do Prahy.  „Chceme, aby byl marketing na všech…

Jan Beránek

12. 6. 2017 15:29

Noemi Maixner a ti druzí. Odkud se berou falešné účty, které milují politiky?

Facebook bude mít tak devět miliard účtů, z nichž necelé dvě miliardy budou lidé, kteří Facebook snad i používají. Včetně těch fake, co fungují v politice.

Daniel Dočekal

5. 6. 2017 8:02
Doba čtení: 8 minut

TNW Conference: Digitální marketing žije ve virtuální realitě

The Next Web Conference je jedna z TOP evropských akcí technologického průmyslu a daří se jí obracet směrem k nejdůležitějšímu – k budoucnosti.

Ján Simkanič

31. 5. 2017 6:30
Doba čtení: 7 minut

Google spustil valentýnský doodle, hrají v něm ohrožení luskouni

Další z interaktivních her na hlavní stránce Googlu se týká svátku svatého Valentýna, který se slavil původně hlavně v anglosaských zemích. V jednoduché plošinovce si můžete zahrát luskouna – což je šupinatý hmyzožravý savec žijící v Africe a Asii…

David Slížek

13. 2. 2017 17:47

Obama a Trump. Jak prezident 2.0 předává své účty prezidentovi 3.0

Výměna stráží v Bílém domě neprobíhá jen v reálném světě, ale také na sociálních sítích. Američtí politici se bez nich už dnes neobejdou.

David Slížek

20. 1. 2017 13:22
Doba čtení: 5 minut

WebTop100 konference: jak na webu prodávat hypotéky, foťáky i amatérský sex

Online můžete prodávat za pomoci analýzy dat nebo se třeba můžete řídit selským rozumem. Jedna správná cesta neexistuje, potvrdila letošní konference WebTop100.

David Slížek

16. 11. 2016 6:30
Doba čtení: 6 minut