Hlavní navigace

Marketing

Průzkum: Lidé chtějí se značkami komunikovat e-mailem a na sociálních sítích

E-mailové schránky a sociální sítě. To jsou kanály, kde lidé očekávají, že se budou dozvídat novinky o svých oblíbených značkách. Vyplývá to z průzkumu agentury Nielsen Admosphere mezi českými uživateli. Zkoumala v něm, jak spotřebitelé vnímají…

Redakce

18. 9. 2017 14:55

Twitter testuje reklamní předplatné, vaše tweety zviditelní za 99 dolarů měsíčně

Twitter zkouší nový způsob, jak si vylepšit příjmy. V uzavřeném zkušebním provozu testuje předplatné, které má zvýšit dosah tweetů konkrétního účtu. Cena? 99 dolarů měsíčně. Za tuto částku Twitter nabízí automatické zviditelňování tweetů a účtu…

David Slížek

2. 8. 2017 9:14

Procter & Gamble zrušil digitální reklamy za 100 milionů. Nic se nestalo

Může to být doklad toho, že obří firma neumí do digitální reklamy správně investovat. A nebo také ukázka toho, jak je současný ekosystém online reklamy neefektivní a nefunkční. Procter & Gamble v posledním čtvrtletí snížil výdaje do digitální…

David Slížek

31. 7. 2017 10:43

Facebook ruší možnost měnit titulek, popis či obrázek u sdílených odkazů

Pokud publikujete odkazy na svém profilu, stránce či ve skupině na Facebooku, připravte se na změnu: při sdílení odkazů už nebude možné měnit jejich titulek, popisek nebo doprovodný obrázek. V praxi tuto funkci používá řada lidí: při sdílení odkazu…

David Slížek

17. 7. 2017 11:09
| 4

Caudr začal úřadovat v Zootu. Sjednocuje marketing napříč trhy

V Zootu vystřídal Pavlínu Louženskou, která odešla do agentury 2Fresh. Jednou z prvních akcí, kterou Jiří Caudr po příchodu z O2 rozjel, je postupné osekávání agentur a přesouvání marketingu zpátky do Prahy.  „Chceme, aby byl marketing na všech…

Jan Beránek

12. 6. 2017 15:29
Glosa

Noemi Maixner a ti druzí. Odkud se berou falešné účty, které milují politiky?

Facebook bude mít tak devět miliard účtů, z nichž necelé dvě miliardy budou lidé, kteří Facebook snad i používají. Včetně těch fake, co fungují v politice.

Daniel Dočekal

5. 6. 2017 8:02
| 6
Report

TNW Conference: Digitální marketing žije ve virtuální realitě

The Next Web Conference je jedna z TOP evropských akcí technologického průmyslu a daří se jí obracet směrem k nejdůležitějšímu – k budoucnosti.

Ján Simkanič

31. 5. 2017 6:30
| 1

Google spustil valentýnský doodle, hrají v něm ohrožení luskouni

Další z interaktivních her na hlavní stránce Googlu se týká svátku svatého Valentýna, který se slavil původně hlavně v anglosaských zemích. V jednoduché plošinovce si můžete zahrát luskouna – což je šupinatý hmyzožravý savec žijící v Africe a Asii…

David Slížek

13. 2. 2017 17:47
| 3

Obama a Trump. Jak prezident 2.0 předává své účty prezidentovi 3.0

Výměna stráží v Bílém domě neprobíhá jen v reálném světě, ale také na sociálních sítích. Američtí politici se bez nich už dnes neobejdou.

David Slížek

20. 1. 2017 13:22
Report

WebTop100 konference: jak na webu prodávat hypotéky, foťáky i amatérský sex

Online můžete prodávat za pomoci analýzy dat nebo se třeba můžete řídit selským rozumem. Jedna správná cesta neexistuje, potvrdila letošní konference WebTop100.

David Slížek

16. 11. 2016 6:30

Vítězem WebTop100 je Zetor, osobností digitálního marketingu Adam Hrubý

Do 15. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 234 projektů, které posuzovalo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Redakce

15. 11. 2016 20:31
| 1
Startupy

David Hurley (Mautic): S open source měníme automatizaci marketingu

Mautic dělá software pro marketing, ovšem open source. Má za sebou první větší investici a prvního hlavního vývojáře z Česka.

Jan Sedlák

8. 11. 2016 6:30
Report

Klubový večer WebTop100: Experimenty, kozičky a video

Klubové setkání WebTop100 přineslo pohled do zákulisí internetové televize Stream i do kuchyně marketingového oddělení Škoda Auto.

David Slížek

10. 10. 2016 15:59
Glosa

Číslům Facebooku se nedá věřit. Dva roky falšoval statistiky videí

Sociální síť dva roky nadsazovala čísla o čase tráveném sledováním videí. Ještě vypnout automatické přehrávání a bude to zase OK.

Daniel Dočekal

26. 9. 2016 6:30
Rozhovor

Nate Swinehart: Cimrman je kříženec Monty Pythona s Chuckem Norrisem

Jak se v Googlu dělají doodly? Mluvili jsme s americkým výtvarníkem, který vytvořil ten aktuální, o Járovi Cimrmanovi.

David Slížek

16. 9. 2016 7:00
Glosa

Trendy v e-mailové komunikaci: personalizují se také obrázky

Newslettery z e-shopů nemusí být nudné. Viděli jste třeba už někdy svoje jméno vepsané jako jmenovku na fotbalovém dresu?

Martin Halama

11. 8. 2016 9:24
| 3
Report

Content First 2016: A tohle ještě někdo neví?

Využití Snapchatu v marketingu, placený web, práce s obsahem na Facebooku či copywriting pro bagety. Co jsme se dozvěděli na Content First 2016.

David Slížek

9. 6. 2016 6:30

Odkazy na Facebooku mají stále nižší a nižší zapojení fanoušků

Uživatele Facebooku už možná odkazy na věci mimo Facebook omrzely a jediné, na čem stále ujíždějí, jsou videa.

Daniel Dočekal

3. 6. 2016 8:55
| 2
Glosa

O krok blíž Facebooku. Míří Instagram k placení za dosah příspěvků?

Filtrování příspěvků, zrušení časové posloupnosti, algoritmus vybírající hlouposti a potlačující podstatné věci. Chytrý tah Instagramu, pardon, Facebooku.

Daniel Dočekal

26. 5. 2016 9:04

40 % koupených Líbí je z Bangladéše a jsou v tom stovky milionů dolarů

Poněkud složitě se chápe, proč si pořád někdo na Facebooku kupuje neexistující fanoušky. Ale asi prostě chce vypadat hezky.

Daniel Dočekal

24. 5. 2016 9:29
| 1

Facebook ještě více omezí firmy, vadí neplacená reklama na jiné značky

Dalo se to čekat. Poté, co Facebook v poslední době povolil firmám více volnosti a umožnil dříve zakázané věci, přichází utahování kohoutků.

Daniel Dočekal

12. 4. 2016 9:18

Instagram začne řadit fotky a videa podle algoritmu, jako Facebook

Dalo se to čekat, zejména s ohledem na vlastníka Instagramu a na poměrně zásadní potřebu firmy získat další možnosti příjmů.

Daniel Dočekal

16. 3. 2016 11:15

České Pepsi vypršel SSL certifikát a web zamrzl v hluboké minulosti

Kontaktovat českou Pepsi navíc také moc nejde, na webu žádné kontakty nejsou. Dost slušné selhání na tak významnou firmu.

Daniel Dočekal

9. 3. 2016 9:00

Britové z Dentsu Aegis kupují tuzemskou agenturní skupinu Adexpres

Po necelých osmi letech fungování se tuzemská značka přesune pod křídla velké zahraniční agentury.

Jan Beránek

8. 3. 2016 14:47
Komentář

Tuhle bitvu se stroji jsme prohráli. Přirozené šíření obsahu umřelo

Jsme podřízení algoritmům, které určují, co je pro nás vhodné a nevhodné. Strojová cenzura ve jménu zisků si podmaňuje více a více informačních zdrojů.

Daniel Dočekal

1. 3. 2016 6:30

Facebook si nechal poradit. A změní opět systém zobrazování příspěvků

Sociální síť přepracovala algoritmus na základě toho, jak uživatelé reagovali na předchozí změnu.

Jan Beránek

3. 2. 2016 13:17
| 1

Chcete, aby někdo nasdílel váš příspěvek? Řekněte si o to

Call to Action (CTA) je jedním z nejzásadnějších nástrojů marketingu. Včetně toho sociálně mediálního. Kdo na CTA zapomíná, o hodně přichází.

Daniel Dočekal

1. 2. 2016 9:48

Obr IBM bude v Česku konkurovat tradičním digitálním agenturám

Pražské IBM Studios je oficiálně otevřeno. V České republice už má také první klienty.

Jan Sedlák

28. 1. 2016 13:52
Komentář

Důležité pro firemní marketing: sociální sítě nejsou jenom Facebook

Více než miliardou uživatelů celosvětově (4,3 milionu v Česku) u Facebooku se snadno můžete nechat poplést. Facebook ale nestačí.

Daniel Dočekal

25. 1. 2016 6:30
| 1
Komentář

Facebook v roce 2015? Pokud neplatíte, nic moc nečekejte

Před více než dvěma roky Facebook začal s omezováním dosahu s možností si připlácet. A vyhrál: firmy platí. Jinak nemohou nic moc očekávat.

Daniel Dočekal

19. 1. 2016 8:30
| 4