Management Alza.cz od srpna doplní na pozici marketingového ředitele Marek Dvořák, který do e-shopu přechází z japonského pivovarského holdingu Asahi. Do top managementu Alzy zároveň přichází i Juraj Bóna, který dříve působil v T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom. Bóna obsadí pozici ředitele Alza pro Firmy.
Dvořák má více než patnáctiletou marketingovou zkušenost s budováním spotřebitelských značek, jako třeba Pilsner Urquell. „Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích“, říká Dvořák.
Bóna pak působil takřka dvacet let v telekomunikacích. V T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom působil na různých pozicích od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. „Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ říká Bóna.
Oba noví manažeři budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.