Hlavní navigace

Dvakrát víc. Google loni zablokoval 1,7 miliardy závadných reklam

Sdílet

Jan Beránek 26. 1. 2017

„V roce 2016 jsme stáhli 1,7 miliardy reklam, které porušovaly naše pravidla. Tedy dvakrát víc než předchozí rok,“ tvrdí zpráva na blogu Googlu. Za identifikací podezřelých reklam už stojí roboti, protože lidem by odstranění takového množství reklam trvalo kolem padesáti let. Pokud by jedna reklama zabrala jednu sekundu. Alespoň tedy podle Googlu.

V nelibosti systému se objevily reklamy nabízející nelegální zboží, odkazující na podvodné stránky nebo ty, které obchází kontrolní mechanismy. „V roce 2016 jsme odhalili a vypnuli 112 milionů reklam, které využívají model "trick to click“. Tedy šestkrát víc než v roce 2015," dodává firma na blogu. 

A Google si posvítil i na podvodné weby. Do hledáčku se dostalo 47 tisíc stránek lákajících na hubnutí a šest tisíc webů, které nabízely padělky. 

Se stále rostoucím obsahem mobilní reklamy se objevují podvodníci i v tomto světě. Google hlásí kolem 23 tisíc reklam, které vedly do aplikačního obchodu bez varování. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2017 15:46

    Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Jestli za svou práci bereš peníze, nejsi nic jiného než pijavice, v historii se nikdy žádný plat nikomu neplatil, protože všichni dělali jenom z přesvědčení, nevolníci, otroci... .

    Aneb odpověď dementovi na úrovni aby ji pochopil.

  • 26. 1. 2017 14:10

    Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Na druhou stranu bych všem co chtějí mít ze své práce na webu nějaký zisk jednat s roboty googlu - ať už těmi umělými nebo lidskými.

    Jeden robot vyhodnotí klobásu s houskou jako fekální porno / odkaz na jejich vlastní YT video jako závadný, v rozhraní dostanete 100 znaků na podrobné vysvětlení problému a pak vás posuzuje nekvalifikovaný bezejmenný brigádník. Bez možnosti odvolání, čehokoli.

    Rozsudek zní vždy jasně, vinen!

    Ať žije tzv volný trh v podání globální monopolní korporace.

  • 26. 1. 2017 13:32

    krakonoš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Kdyby to svinstvo zablokovali kompletně, bylo by to jednodušší, levnější a uživatelé by se, když něco chtějí, museli víc snažit a zapojovat občas mozek, což by rozhodně nebylo na škodu. A odjakživa platilo, platí a bude platit, že: 1/ dobré zboží se chválí samo a 2/ když chceš něco kvalitního a levného, musíš si to vyrobit sám a když to neumíš, tak smůla.

  • 27. 1. 2017 12:28

    krakonoš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Milý chlapče, práce je něco úplně jiného, než patlání obsahu webu. Tomu se dá říkat max. hobby a kazit jakýkoli web reklamou znamená znechutit 99% těch, co ho navštíví - máš dvě možnosti: Buď se smíříš s tím, že se jim ta reklama, díky blokovacímu SW nezobrazí, nebo ti klesne návštěvnost na neudržitelnou hodnotu. Uvědom si dvě věci: 1/ web tu byl dřív, než internetová reklama a bude tu i po tom, až z něj reklama úplně zmizí a 2/ dokud budou reklamy tak protivné, vlezlé, prolhané a ,,akční" čili debilní a budou šmírovat, každý se je bude snažit likvidovat, k čemuž je, naštěstí, velký výběr nástrojů.