Hlavní navigace

E-mail si zaslouží zásadní předělání, řekli tvůrci Basecampu a spustili Hey.com

Sdílet

David Slížek 17. 6. 2020

Služba Hey.com přichází s novým rozhraním pro práci s e-maily. Má vyřešit problémy, které si dnes řada lidí s mailováním spojuje: přeplněné schránky, záplava marketingových zpráv a podobně.

Jednou z hlavních změn na Hey.com je, že uživatel může určit, od koho mu maily mohou chodit a od koho ne. U prvního e-mailu z neznámé adresy rozhodne, jestli z ní v budoucnu chce nebo nechce přijímat další zprávy. 


Autor: screenshot Lupa.cz

Hey.com pak příchozí zprávy rozděluje do tří schránek: hlavní je Imbox, kde se shromažďují nepřečtené důležité zprávy. Do Feedu padají materiály, které uživatelé obvykle čtou občas: například newslettery. Různá potvrzení a další zprávy, které je dobré archivovat, se ukládají v Paper Trail.

Aplikace je k dispozici pro mobilní zařízení (i když na iOSu jí začal Apple dělat problémy) i desktop (přes webové rozhraní nebo aplikace pro Mac, Windows a Linux). Umožňuje mimo jiné odkládat e-maily k pozdějšímu zpracování (Reply Later) a nabízí rozhraní, kde se poté může uživatel na odpovědi soustředit bez rušení. Umí také upravovat předmět přijaté zprávy podle svého a další operace se zprávami a konverzačními vlákny.

Na 37minutovou prohlídku se můžete vydat ve videu s jedním ze spoluzakladatelů Hey.com Jasonem Friedem

K nevýhodám může patřit to, že se dá služba využívat pouze s novou mailovou adresou na doméně @hey.com a nepodporuje napojení jiných schránek přes protokoly POP nebo IMAP, a zatím ani využívání s vlastní doménou. Nenabízí zatím ani řešení pro celé firmy. 

Hey.com také není mailová aplikace zdarma, jako je například Gmail a řada dalších. Po 14denní zkušební době zdarma si účtuje 99 dolarů za rok. Až do července je navíc otevřena jen na pozvánky.

Za službou stojí zakladatelé americké služby Basecamp, která umožňuje online správu projektů.

Našli jste v článku chybu?