Největší sociální síť zkouší novou službu, kterou by mohla významně potrápit konkurenční LinkedIn. Administrátoři stránek by totiž měli dostat do rukou nástroj, který umožní vytvořit pracovní inzerát a zpracovávat životopisy a přihlášky.
„Dlouhodobě sledujeme, že plno menších firem už dnes zveřejňuje inzeráty na svých stránkách. Tak to zkusíme nabídnout všem,“ potvrdil testy mluvčí Facebooku agentuře Reuters.
Facebook si zatím s personalistikou příliš netykal. Na to se naopak specializuje LinkedIn, který je v podstatě headhunterskou sítí a většina jeho příjmů pochází právě od předplatného profesionálních personalistů. LinkedIn dnes patří do stáje Microsoftu.
Firma Marka Zuckerberga už ale rozšiřuje svůj záběr programově. Musí totiž udržet své uživatele v akci. Už v říjnu tak přišla služba Marketplace, která zase může významně zatopit bazarům. Bleší trh Facebooku umožňuje prodávat nepotřebné věci lidem z okolí.