Facebook pokračuje v honu na Snapchat. Vylepšuje efekty v Instagramu

17. 5. 2017

Sdílet

Snapchat se od Instagramu a Facebooku liší pár věcmi, ale jejich seznam se velmi rychle zužuje. Facebook je totiž postupně nasazuje do všech svých aplikací. Informuje o tom agentura Reuters.

Teď se objevují v Instagramu nové filtry, které na obličej uživatele umí naroubovat nějakou grafiku, typicky zábavné zvířecí motivy nebo tématické vtípky, podobně jako tomu je už u Facebook Messengeru. Uživatelé Instagramu se tak nově dostanou k osmi novým filtrům, mezi nimiž nechybí ani koalí uši. Další novinka umožňuje přehrávat video i pozpátku.

Instagram zatím nenabízí sponzorované filtry, které umožňují firmám vytvářet vlastní grafiky. Ty také tvoří velkou část reklamních příjmů Snapchatu. 

A výsledky postupného honu na mladého konkurenta už jsou tu. Zatímco Snapchat hlásí 166 milionů aktivních denních uživatelů, Instagram tvrdí, že služba Stories už přilákala 200 milionů lidí denně. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).