Snapchat se od Instagramu a Facebooku liší pár věcmi, ale jejich seznam se velmi rychle zužuje. Facebook je totiž postupně nasazuje do všech svých aplikací. Informuje o tom agentura Reuters.
Teď se objevují v Instagramu nové filtry, které na obličej uživatele umí naroubovat nějakou grafiku, typicky zábavné zvířecí motivy nebo tématické vtípky, podobně jako tomu je už u Facebook Messengeru. Uživatelé Instagramu se tak nově dostanou k osmi novým filtrům, mezi nimiž nechybí ani koalí uši. Další novinka umožňuje přehrávat video i pozpátku.
Instagram zatím nenabízí sponzorované filtry, které umožňují firmám vytvářet vlastní grafiky. Ty také tvoří velkou část reklamních příjmů Snapchatu.
A výsledky postupného honu na mladého konkurenta už jsou tu. Zatímco Snapchat hlásí 166 milionů aktivních denních uživatelů, Instagram tvrdí, že služba Stories už přilákala 200 milionů lidí denně.