Reklamy na kryptoměny, ICO nebo binární opce jsou často zavádějící nebo podvodné, říká Facebook, a proto je už na Facebooku neuvidíte. Sociální síť vydala nové pravidlo pro reklamy, které jejich zařazení do reklamního systému zakazuje. Týká se to nejen Facebooku, ale také Instagramu a celého ekosystému Facebook Audience Network.
„Chceme, aby lidé na Facebooku mohli objevovat nové produkty a služby bez obav z podvodu či klamu,“ říká v oznámení Product Management Director Rob Leathern. Nové pravidlo podle něj úmyslně zasahuje opravdu širokou oblast témat spojených s kryptoměnami. Facebook se teď bude snažit naučit rozpoznávat skutečně klamavé reklamy a v budoucnu všeobecný zákaz možná přehodnotí.
Facebook také přiznává, že nebude zřejmě schopný odchytit všechny reklamy, které nový zákaz porušují, a vyzývá uživatele, aby mu takové reklamy nahlašovali.