Televizi Nova se vyplatila investice do vysílacích práv na fotbalové mistrovství světa v Kataru. Část přenosů vysílá exkluzivně, část souběžně s ČT. Fotbalová utkání posunula stanici Nova Action k rekordním číslům.
V minulém týdnu bodovala na stanici Nova Action osmifinálová utkání Argentina – Austrálie a Anglie – Senegal, která v průměru sledovalo 418 000 diváků starších 4 let. Zápasy oslovily 12,30 % diváků v cílové skupině 15–54 let, která je pro Novu obchodně důležitá při prodeji reklamy.
Zápas mezi Japonskem a Chorvatskem vidělo 488 000 fotbalových fanoušků CS 4+ (23,36 % share 15–54) a stal se tak dosud nejsledovanějším utkáním fotbalového MS 2022 v Kataru vysílaným na stanici Nova Action.
Podíl stanice Nova Action na sledovanosti v hlavním vysílacím čase se v meziročním porovnání zvýšil téměř čtyřikrát a dosáhl hodnoty 4,77 % diváků 15–54 let.
Dosavadní fotbalová utkání světového šampionátu v Kataru vysílaná na stanicích skupiny Nova sledovalo alespoň 3 minuty kontinuálně 2,673 milionu diváků starších 4 let.
„Pro skupinu Nova je sport jedním z klíčových pilířů vysílání. Kromě čtyř dedikovaných sportovních stanic najdou naši diváci vybrané události také na Nova Action a Voyo. To je případ i aktuálně probíhajícího mistrovství světa ve fotbale v Kataru. Tento turnaj je rozhodně vrcholem letošního roku a my máme velkou radost, že se nám v něm takto daří. Sledovanost Nova Action díky těmto zápasům láme historické rekordy a čísla s postupujícími boji i nadále stoupají,“ dodal Dušan Mendel, šéfredaktor sportu TV Nova.