Pod vedením Petra Koubského zúžila iCollege trochu záběr. Podle webu vzdělávacího programu má jít ale o zásadní znalosti, které internetový podnikatel potřebuje.
„Jsou věci, na které si nikoho najmout nemůžete, v nichž jste nezastupitelní. Na nikoho nemůžete delegovat základní strategické rozhodování – co bude firma dělat, zda si půjčí peníze, nebo přijme investici výměnou za kapitálový podíl, kteří lidé budou na klíčových pozicích, jaký styl práce a jaká firemní kultura se zavede, pro jakého zákazníka pracujeme. Tyhle věci musíte umět vymyslet a realizovat, tedy prosadit uvnitř firmy i navenek,“ tvrdí Koubský.
Přihlášky do podzimního kola se uzavřou na konci měsíce. Hlavní témata budou vesměs stejná jako na jaře, tedy: Nástroje, nápady, finance, lidé, zákazník, prodej, růst a sebezdokonalování. „Z vedlejších témat něco zachováme (internet věcí, fintech, e-shopy…), něco přidáme. Hosty obměníme podle aktuálních možností tak, aby nabídka byla co nejatraktivnější,“ dodává Koubský.