„Internetová podnikatelská univerzita“ iCollege vstupuje do pátého roku své existence s novým vedením. Řízení vzdělávací instituce, kterou provozuje Internetová vzdělávací o.p.s., se v únoru ujal publicista a pedagog Petr Koubský.
Nový ředitel plánuje změny v učebních plánech, které se mají soustředit na méně témat než dříve. Má jít ale o zásadní znalosti, které internetový podnikatel potřebuje, popisuje Koubský na webu iCollege:
Jsou věci, na které si nikoho najmout nemůžete, v nichž jste nezastupitelní. Na nikoho nemůžete delegovat základní strategické rozhodování – co bude firma dělat, zda si půjčí peníze, nebo přijme investici výměnou za kapitálový podíl, kteří lidé budou na klíčových pozicích, jaký styl práce a jaká firemní kultura se zavede, pro jakého zákazníka pracujeme. Tyhle věci musíte umět vymyslet a realizovat, tedy prosadit uvnitř firmy i navenek. To je práce podnikatele.
Pro jarní semestr, který startuje v březnu 2017, se tak výuka soustředí na osm témat: nástroje, nápady, finance, lidé, zákazník, prodej, růst a „ty“ (neboli sebezdokonalování). iCollege je placený výukový program a přihlášky do jarního běhu přijímá do 5. března.