Izraelský NICE kupuje český startup Brand Embassy

16. 5. 2019

Sdílet

Vít Horký, Brand Embassy Autor: Jan Sedlák
Vít Horký, Brand Embassy

Izraelská společnost NICE dnes oznámila, že za nespecifikovanou částku kupuje českou firmu Brand Embassy, která patří mezi vůbec první, jenž prošly pražským akcelerátorem StartupYard. NICE je podnik obchodovaný na burzách v New Yorku (NASDAQ) a Tel Avivu (TASE) s tržní hodnotou přesahující osm miliard dolarů a ročními tržbami přes miliardu dolarů.

Brand Embassy funguje od roku 2011, za startupem stojí jeho zakladatelé Vít Horký a Damián Brhel. Vývoj a centrála jsou alokovány v Praze. Během svého působení získal v investicích čtyři miliony dolarů. Mezi investory jsou české fondy Rockaway Capital (Jakub Havrlant) a Reflex Capital (Ondřej Fryc), peníze vkládal i StartupYard a rovněž bývalý vysoký manažer HP a dnešní investor Jan Zadák.

Brand Embassy vyvíjí software pro zákaznickou podporu na sociálních sítích. NICE vznikla v roce 1986 pod názvem Neptune Intelligence Computer Engineering a založena bývala bývalými členy armády. Nejdříve zaměřovala na armádní sektor, později ale přešla k civilním aplikacím a začala se zabývat například nahráváním hovorů a podobně.

NICE chce nástroje české firmy integrovat do své cloudové platformy CX, díky čemuž bude možné obsluhovat zákazníky na více než 30 kanálech, včetně WhatsAppu, Facebook Messengeru, Twitteru a podobně.

Tým Brand Embassy bude nadále působit pod novým majitelem. Do Prahy a Ostravy chce najímat další lidi a rozšiřovat se.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).