Česká společnost Brand Embassy poskytuje firmám nástroje pro zákaznickou podporu na sociálních sítích. Nedávno si vytyčila cíl do roku 2020 dosáhnout na roční tržby 100 milionů dolarů. Chceme udržet růst, který máme doposud. Rosteme 150 až 250 procent ročně,
říká ve videorozhovoru spoluzakladatel a výkonný ředitel firmy Vít Horký.
Poslechnout (nebo stáhnout) si můžete také audioverzi rozhovoru.
Brand Embassy má nyní 15 investorů, kteří prozatím do společnosti vložili 2,7 milionu dolarů. Obecně se říká, že na vytvoření enterprise softwarové firmy, navíc v SaaS, je potřeba získat 50 až 100 milionů dolarů. Zatím jsme získali necelé tři miliony, takže si myslím, že je před námi ještě nějaká cesta,
usmívá se Horký k tématu dalších investic.
Spoluzakladatelé Brand Embassy stále ve firmě drží majoritní podíl. Nicméně chceme vytvořit miliardovou firmu, mluvím v dolarech, a to samozřejmě vyžaduje, abychom získali poměrně hodně kapitálu. Jsme připraveni rozmělňovat naše podíly,
doplňuje Horký.
Podívejte se na celý rozhovor Jana Sedláka s Vítem Horkým:
Vít Horký, Brand Embassy from Internet Info on Vimeo.
Podívejte se také na náš předchozí videorozhovor se Zdeňkem Cendrou, šéfem CDN77, Peering.cz a SuperHostingu.
Lupa.cz poprvé vyzkoušela formát videorozhovoru ještě dřív, než to bylo cool – právě před deseti lety, v březnu 2007. Tehdejší interview s jedním ze zakladatelů serveru Stream.cz a pozdějším šéfredaktorem Lupy Patrickem Zandlem dnes už sice vzal čas, ale komentáře pod článkem byly tehdy spíše odmítavé. Doba se posunula a po deseti letech to s videem zkoušíme znovu. Technicky spolupracujeme s provozovatelem serveru Mladypodnikatel.cz Jiřím Rosteckým. Pokud máte k našim videům nějaké nápady nebo připomínky, budeme rádi, když nám je pošlete na e-mail redakce@lupa.cz.