Hlavní navigace

zákaznická podpora

Videorozhovor

Vít Horký (Brand Embassy): Chceme vybudovat miliardovou firmu

Brand Embassy navázalo partnerství například s čínskou Alibabou a míří za velkými čísly. Uvnitř: VIDEO a AUDIO.

Jan Sedlák

5. 5. 2017 6:30
| 2

T-Mobile omezí provoz infolinky, zákazníci prý mají radši aplikaci a Facebook

Počínaje 3. dubnem se už na infolinku T-Mobilu v některých časech nedovoláte. Operátoři budou nově pracovat ve zkráceném režimu, oznámil operátor. „Ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní…

David Slížek

9. 3. 2017 15:18

Český chatbot řeší zákaznický servis Dellu. Datasys ho chce nabízet dalším firmám

Chatboti mají potenciál zejména ve Státech, kde bývá tragická zákaznická podpora. Datasys chce toho svého nasadit v Česku.

Jan Sedlák

18. 10. 2016 6:30
| 3

1188 se spojuje s Dircomem. Nová firma chce zaměstnat 500 lidí

Spojením dvou firem z rodiny Komárkova impéria KKCG vznikla firma nová: Conectart. Na základech služby 1188 tak vzniká další projekt.

Jan Beránek

29. 6. 2016 11:27

Jeden systém vládne všem. V Brand Embassy propojili všechny sociální sítě

Tuzemský startup propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.

Jan Beránek

9. 6. 2015 10:46
| 1

Slouží sociální sítě zákazníkům skutečně jen ke stížnostem na firmy?

Jedním z důležitých aspektů existence firem na sociálních sítích je zákaznická podpora. Nebo by alespoň měla být. Co o tom říkají čísla?

Daniel Dočekal

24. 11. 2014 9:52
| 5

Kdo je hulvát a kdo šašek? Ombudsman E.ONu se na Twitteru hádá s klienty

Je to učebnicová ukázka, jak se na sociálních sítích nemá komunikovat se zákazníky. Twitterový účet ombudsmana E.ONu vypadá téměř jako parodie, ale bohužel, je pravý.

David Slížek

12. 5. 2014 17:27
Rozhovor

Vít Horký (Brand Embassy): Naší výhodou je to, že jsme ze střední Evropy

Brand Embassy nedávno oznámila novou investici ve výši téměř jednoho milionu dolarů. Má pomoci zejména k expanzi. “Vidíme, že to hlavní je ještě před námi,” říká šéf BE Vít Horký.

Jan Strouhal

28. 2. 2014 6:30
Startupy

Brand Embassy získala milion dolarů, StartupYard a Nýdrle firmu opouštějí

Firma získala investici od dvou českých fondů – Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a Spread Capital. Odstupují naopak StartupYard a majitel reklamní skupiny Kindred Group Michal Nýdrle.

Jan Strouhal

19. 2. 2014 7:00
| 2

Konference WebTop100: Návštěvnost webů z mobilů se každý půlrok zdvojnásobuje

Než můžete marketingově využít sociálních sítí, musíte se nejprve postarat o to, abyste na nich nebyli vnímáni negativně. Webovou samoobsluhu se vyplatí dobře promyslet. Online obchody jsou často jako řešeta; a potřeba mobilních webů roste před očima.

Marek Janouš

26. 10. 2012 6:30
| 6

TopNotch Care je nonstop podpora, kterou si můžete pronajmout

Jestliže váš projekt potřebuje zákaznickou podporu, nemusíte ji budovat sami — Ondřej Průša, provozovatel TopNotch Care, tvrdí, že vám ji umí zajistit výhodněji, a to i v angličtině s rodilými mluvčími. Podporu na vysoké úrovni si podle něj může dovolit i startup.

Marek Janouš

19. 7. 2012 6:30