Hlavní navigace

zákaznická podpora

Vít Horký (Brand Embassy): Chceme vybudovat miliardovou firmu

Brand Embassy navázalo partnerství například s čínskou Alibabou a míří za velkými čísly. Uvnitř: VIDEO a AUDIO.

Doba čtení: 1 minuta

T-Mobile omezí provoz infolinky, zákazníci prý mají radši aplikaci a Facebook

Počínaje 3. dubnem se už na infolinku T-Mobilu v některých časech nedovoláte. Operátoři budou nově pracovat ve zkráceném režimu, oznámil operátor. „Ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní…

Český chatbot řeší zákaznický servis Dellu. Datasys ho chce nabízet dalším firmám

Chatboti mají potenciál zejména ve Státech, kde bývá tragická zákaznická podpora. Datasys chce toho svého nasadit v Česku.

Doba čtení: 4 minuty

1188 se spojuje s Dircomem. Nová firma chce zaměstnat 500 lidí

Spojením dvou firem z rodiny Komárkova impéria KKCG vznikla firma nová: Conectart. Na základech služby 1188 tak vzniká další projekt.

29. 6. 2016 11:27
Doba čtení: 1 minuta

Jeden systém vládne všem. V Brand Embassy propojili všechny sociální sítě

Tuzemský startup propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.

Doba čtení: 1 minuta

Slouží sociální sítě zákazníkům skutečně jen ke stížnostem na firmy?

Jedním z důležitých aspektů existence firem na sociálních sítích je zákaznická podpora. Nebo by alespoň měla být. Co o tom říkají čísla?

Doba čtení: 2 minuty

Kdo je hulvát a kdo šašek? Ombudsman E.ONu se na Twitteru hádá s klienty

Je to učebnicová ukázka, jak se na sociálních sítích nemá komunikovat se zákazníky. Twitterový účet ombudsmana E.ONu vypadá téměř jako parodie, ale bohužel, je pravý.

Doba čtení: 3 minuty

Vít Horký (Brand Embassy): Naší výhodou je to, že jsme ze střední Evropy

Brand Embassy nedávno oznámila novou investici ve výši téměř jednoho milionu dolarů. Má pomoci zejména k expanzi. “Vidíme, že to hlavní je ještě před námi,” říká šéf BE Vít Horký.

28. 2. 2014 6:30
Doba čtení: 9 minut

Brand Embassy získala milion dolarů, StartupYard a Nýdrle firmu opouštějí

Firma získala investici od dvou českých fondů – Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a Spread Capital. Odstupují naopak StartupYard a majitel reklamní skupiny Kindred Group Michal Nýdrle.

Doba čtení: 2 minuty

Konference WebTop100: Návštěvnost webů z mobilů se každý půlrok zdvojnásobuje

Než můžete marketingově využít sociálních sítí, musíte se nejprve postarat o to, abyste na nich nebyli vnímáni negativně. Webovou samoobsluhu se vyplatí dobře promyslet. Online obchody jsou často jako řešeta; a potřeba mobilních webů roste před očima.

Doba čtení: 6 minut

TopNotch Care je nonstop podpora, kterou si můžete pronajmout

Jestliže váš projekt potřebuje zákaznickou podporu, nemusíte ji budovat sami — Ondřej Průša, provozovatel TopNotch Care, tvrdí, že vám ji umí zajistit výhodněji, a to i v angličtině s rodilými mluvčími. Podporu na vysoké úrovni si podle něj může dovolit i startup.

Doba čtení: 8 minut