Spojením dvou call center v Kolíně a v Praze a akvizicí Dircomu má hned od začátku Conectart 400 operátorů. Během letošního roku by chtěla firma pod vedením Milana Roušara otevřít ještě jedno regionální centrum. „Dostali jsme se mezi tři největší firmy v oboru v republice. Do konce příštího roku bychom chtěli mít kolem pěti set zaměstnanců,“ tvrdí Roušar.
Zatímco služba 1188 podle něj přišla na trh pozdě, v podstatě s nástupem chytrých telefonů a 3G, Conectart se chce trefit do situace, kdy už korporacím obyčejná infolinka s robotem nestačí.
„Končíme s pilotem, který umí sbírat zpětné vazby od zákazníků ze všech kanálů,“ tvrdí Roušar. Celý byznys se ale točí stále kolem telefonních operátorů. „Nakoupili jsme nové technologie, pracujeme s analýzou SMS nebo s rozpoznáváním hlasu a témat,“ dodává.
V podobném duchu už na tuzemském startupovém trhu působí třeba BrandEmbassy. To sice nemá tak velká call centra, ale na druhou stranu se zase významně soustředí na sociální sítě a na internet.
Práci se zákaznickými dotazy přesunuli do cloudu a během letošního roku ulovili i bývalého šéfa Eurotelu Terrence Valeskiho. „S BrandEmbassy máme za sebou pár prvních jednání, jejich služba může s našimi call centry spolupracovat,“ dodává Roušar.
Conectart je dalším dílkem do skládačky, kterou vytváří pod hlavičkou technologií, kde se kromě datových center skrývá třeba i investiční fond Springtide. „Jsme finanční investoři a investujeme do růstových projektů. A to ty technologické jsou,“ tvrdí investiční ředitel KKCG Michal Tománek.